Edit Programma

Status
Niet open voor verdere reacties.

selfrespect

Gebruiker
Lid geworden
24 nov 2005
Berichten
51
Hallo mensen,
heb een digitale jvc camera en zet regelmatig beelden van me cam naar pc om vervolgens iets moois te maken in windows movie maker.....nu ben ik windows movie maker verschikkelijk zat (loopt snel vast e.d.).
Wat is een ander goed (gratis) programma om dvd's te maken?.
Heb ook een dvd brander dus geen probleem.

En als ik beelden upload van cam naar pc zit er altijd een gele streep onderaan het beeld (komt wellicht doordat ik de goedkoopste firewire kabel en aansluiting gekocht hebt die er was 11 euro lol) toch een duurdere kopen?

thanks alvast
self
 
brand-programma kan nero of iets dergelijks zijn...
editeer-programma's zijn spijtig genoeg ni dik gezaaid als 't gratis moet zijn...

naargelang wat je juist wil doen met je filmpjes/clips, zijn er tal van variaties in editors. pinnacle studio plus, adobe premiere pro, Ulead media studio pro, zijn toppers maar helaas ni gratis...
movie-editors die gratis te dl-en zijn, kun je volgens mij ni echt serieus nemen... of ik moet me sterk vergissen.

PS: die gele streep onderaan je beeld is volgens mij toch ni te wijten aan je firewire kabel. heb je een progje geinstalleerd om movies van je cam op pc te zetten? zo ja, zit volgens mij de fout eerder daar...

franco
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan