Minidisk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gekkie76

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2002
Berichten
70
Aangezien er een liedje op de minidisk is opgenomen, is het de bedoeling om dat liedje op cd te krijgen.

Nu is mijn vraag is er soms een progje of iets dergelijks voor om dat voorelkaar te krijgen ?
Dus minidisk aan pc koppelen en dan omzetten naar een mp3 of wma bestand?
ik heb al gezocht in nero 5.5 maar kan het nergens vinden.
 
Hallo Gekkie76.

De vraag is een beetje vaag helaas. Maar begrijp dat je iets hebt opgenomen op en een minidisk, en wilt dit nu importeren in de computer. De vraag is nu dus van mij, waarmee hebt je het bestand opgenomen op de minidisk (mobiele telefoon, pda, digitaal dicteerapparaat, enz). Ook vertel je er niet bij in welk bestands formaat het is opgeslagen op de minidisk, en of je een minidisk lezer op je pc hebt.

Dus vertel een beetje meer wat je wilt en hebt. Met wat merken types waarvan je het bestand wilt instaleren.

Groetjes Erik Rothuis.
 
Het is opgenomen met een minidisk speler verder weet ik er ook niks van.
verder kan ik er ook niks over zeggen, het werdt mij gevraagt om eens te kijken of dat kon.
 
Vaak kun je minidisk players via usb aansluiten op je pc, en zo bestanden copieëren naar en van je pc. Heeft die player die mogelijkheid niet is de enige manier om bestanden te copieëren door gebruik te maken van een mididisk drive. Hier stop je de minidisk in, en deze is aangesloten op je pc, waardoor je bestanden kunt copieëren.

Deze players maken bijna allemaal gebruik van het MP3/WMA bestands formaat. Die zonder problemen zijn te gebruiken met brandersoftware als nero.

Groetjes Erik Rothuis
 
Thnx :thumb:

Dan weet ik voorlopig effe voldoende :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan