Windows Media Player: 4 livestreams tegelijk bekijken lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

erwin32

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2002
Berichten
1.406
Op een website staan 4 WMP waar je 4 beelden tegelijk kan bekijken en beluisteren. Nu wil het geval dat ik alleen maar 1 beeld tegelijk kan bekijken. De andere streams rebufferen wel en willen wel playen maar schieten daarna steeds weer in de rebuffering. Meestal hoor ik het geluid wel van de stream maar zie geen beeld. Hoe kan ik dit oplossen zodat ik gewoon 4 beelden en van alle 4 het geluid kan zien? Het gaat om de website: www.radio.nl/bigbrother maar op meer websites waar 4 beelden tegelijk zijn te bekijken lukt het niet dus het ligt niet aan de site zelf maar een probleem bij mij. Ik weet niet wat. Wie helpt mij even hiermee? Misschien dat het een setting is in de mediaplayer die ik moet veranderen, maar welke?
Alvast dank!
 
Is je internet wel snel genoeg om 4 streams tegelijk te kunnen spelen? Dat ie steeds moet bufferen geeft volgens mij aan dat de gegevens gewoon niet snel genoeg binnen komen.
 
Sauria zei:
Is je internet wel snel genoeg om 4 streams tegelijk te kunnen spelen? Dat ie steeds moet bufferen geeft volgens mij aan dat de gegevens gewoon niet snel genoeg binnen komen.

Ja hoor, 1024/512 en het ziet er niet naar uit dat het met snelheid te maken heeft...
 
Iemand enig idee wat het probleem is en hoe ik het kan oplossen??
 
Heeft echt niemand een antwoord op mijn vraag? Ik kan het me bijna niet voorstellen. Het gekke is, bij mijn ouders op de PC kan ik wel naar 4 streams tegelijk kijken en beluisteren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan