Help!!! Foto's in Frontpage, hoe doe ik dat?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tammientje

Gebruiker
Lid geworden
5 sep 2005
Berichten
13
Hallo :thumb: ,

Ik ben al een tijdje bezig om mijn foto's in Frontpage te zetten want het fotoprogramma van Frontpage zelf is niet hetgene wat ik zoek.

Ik heb al eerder tips gevraagd op deze site en heb 2 opties aangeboden gekregen. Javascript en Jalbum.

Wat ik wil is meerdere slides op 1 pagina, wel 18 slides naast een stukje tekst.
Met Javascript moet ik alles herschrijven omdat deze maar 1 slide op een pagina maakt
zie: http://users.skynet.be/javascript/images/beeldwissel.htm Dit vind ik erg moeilijk en gaat lang duren.

www.Jalbum.net maakt helemaal geen slides.

Nu is mijn vraag heeft er iemand tips hoe ik het makkelijkst en snelst foto's in Frontpage kan zetten? Meerdere slides op 1 pagina.

Help help help:shocked:

Groetjes Tammientje
 
Zo'n scriptje duurt niet zolang.
Moet het exact hetzelfde zijn als op die pagina die je als voorbeeld geeft?
Geef gerust alle info over wat moet, en er staat hier heel snel een kant en klaar script in een bijlage. ;)

Greetz : Jer:cool:en.
 
Dat beeldwissel programma http://users.skynet.be/javascript/images/beeldwissel.htm
had ik geplakt in Frontpage maar werkte niet. Toen heeft een vriend van me dit bekeken en die zei dat er tekens in zaten en heeft het aangepast en die heb ik in Kladblok staan.

Toen heb ik de goede aangepaste versie van hem in mijn HTML geplakt maar het is nog uitvogelen hoe ik de foto's erin moet zetten. Hij kan het wel maar ik snap er niks van als hij mij mailt en het uitlegt. Ook moet ik layers maken waar die slides in moeten omdat ik die 18 slides naast mijn tekst wil hebben.

voorbeeld:
Tekst fotoslide show.

Mocht je nog meer info willen hebben dan hoor ik dat wel.

alvast bedankt.
 
Wat ik nog graag zou weten, is als er foto's zijn waar tekst bij moet van meer dan enkele woorden?

Dan heb ik genoeg informatie. Ik hou we er even mee bezig. Zal wel een nieuw script zijn, html en javascript, dat perfect doet wat je wilt.

Greetz : Jer:cool:en.
 
Ik snap niet echt je vraag :(
Ik heb op mijn website (mag deze niet publiceren om deze site)
links tekst staan, een onderwerp, en dan wil ik rechts een fotoslide show dat mensen links de tekst kunnen lezen en dan rechts ernaast de foto's kunnen bekijken.

Maarr ik heb op 1 pagina aan de linkerkant wel 18 onderwerpjes staan dus moeten er rechts naast de tekst fotoslides komt.

Hoop dat dat je vraag een beetje beantwoord.

Misschien ook belangrijk om te weten is dat ik in onze afbeeldingen de foto's al gesorteerd heb welke ik naast de tekst/onderwerpjes wil hebben.

Gr Tammientje
 
Het script is klaar, alleen nog aanpassen aan de site, of eenvoudiger omgekeerd. :eek:

Greetz : Jer:cool:en.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan