drwtsn32?

Status
Niet open voor verdere reacties.

hasie

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
1.049
hoi iedereen goede middag
ik heb winxp sp2
heb de laatste tijd problemen met beeld bestanden
heb een paar films gedownd hij is helemaal goed
maar als ik de map opent waar de films in zit dan zie ik bijvoorbeeld
jack ass.mpg of lord of the ring.avi enz enz
maar als ik er met de muis erop kom en klik het 1 keer dat die blauw word dan krijg ik de zandlopertje dan loopt de pc vast
ik kan niets meer doen
aleen ctrl alt delete
daar zie ik dan drwtsn32 als ik die uitschakel dan werkt alles weer
hoe kan ik dit oplossen
oya als ik na die uitschakel weer op de bestand klik word het weer de zelfde
ik kan de film aleen bekijken als ik de mediaplayer opstart dan de film kiez dan speelt die het gewoon af .

wie helpt mij
groetjes
hasie
 
Volgens mij is dat van dr watson?

Het hulpprogramma Dr. Watson biedt een helpende hand bij de probleemoplossing. Het programma geeft gedetailleerde informatie over de mogelijke oorzaken van systeemfouten. Dr. Watson maakt een "foto" van de huidige staat van het systeem nadat het is vastgelopen. Je start Dr. Watson door te klikken op start - uitvoeren en de opdracht drwatson te typen, gevolgd door een druk op de Enter-toets.

Kijk eens bij microsoft voor meer uitleg :)
 
Laatst bewerkt:
mumzel zei:
Volgens mij is dat van dr watson?

Het hulpprogramma Dr. Watson biedt een helpende hand bij de probleemoplossing. Het programma geeft gedetailleerde informatie over de mogelijke oorzaken van systeemfouten. Dr. Watson maakt een "foto" van de huidige staat van het systeem nadat het is vastgelopen. Je start Dr. Watson door te klikken op start - uitvoeren en de opdracht drwatson te typen, gevolgd door een druk op de Enter-toets.

Kijk eens bij microsoft voor meer uitleg :)

mumzel het is denk ik ook dr watson maar de punt is ik krijg geen foutmelding of wat dan ook aleen dat de pc vast staat de muis beweegt wel heen en weer maar dat is ook alles
als ik dan kijk op windows taakbeheer dan zie ik dat drwtsn32 erbij is gekomen al ik dan kies deze proces beeindigen dan gaat de desktop even weg en komt gelijk weet terug dan werkt de pc weer diet gebeurt aleen bij .mpg en avi file`s en ook niet allemaal somige wel en somige niet
ik word er helemaal gek van als ik aleen al de naam wil weizigen en doe ik rechtsklik op de mpg file dan stopt alles alweer
please help

groetjes
hasie
 
Dr. Watson uitschakelen:

Start/uitvoeren-> intikken: regedit-> ENTER

Ga naar de volgende sleutel:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\AeDebug

In het rechterwindow zie je AUTO staan. Hierop rechtsklikken, kiezen voor 'Wijzigen'. Vul bij waargegevens een 0 in en klik op OK. Register afsluiten, opnieuw opstarten en de 'hulp' van dr. Watson zie je niet meer terug.:)
 
ikself zei:
Dr. Watson uitschakelen:

Start/uitvoeren-> intikken: regedit-> ENTER

Ga naar de volgende sleutel:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\AeDebug

In het rechterwindow zie je AUTO staan. Hierop rechtsklikken, kiezen voor 'Wijzigen'. Vul bij waargegevens een 0 in en klik op OK. Register afsluiten, opnieuw opstarten en de 'hulp' van dr. Watson zie je niet meer terug.:)

hoi
bedankt ik heb nu tenminste een foutmelding
ik heb gedaan wat je zij nu krijg ik deze foutmelding
als ik ok klik den gaat de desktop weg en gelijk weer terug en alles werkt dan weer
als ik annuleren klik dan loopt de pc vast en de drwtsn zit er weer bij in de taakbeheer
als ik die dan uitschakel dan werkt alles weer

wie wil mij nu veder helpen
groetjes
hasie
 

Bijlagen

  • iviewcapture_date_07_02_2006_time_09_22_06.jpg
    iviewcapture_date_07_02_2006_time_09_22_06.jpg
    76,2 KB · Weergaven: 55
Ik verplaats de vraag naar de multimedia sektie. Misschien zit daar iemand die het antwoord weet.
 
Vraagje tussendoor, gecheckt op virussen en spyware?
 
gezina zei:
Vraagje tussendoor, gecheckt op virussen en spyware?


gezina HouseCall online / ewido anti-malware/e-trust antivirus/adaware
alles gechekt niets te vinden
nog tussendoor regcleaner + cc cleaner ook gedaan alles gewist
maar nog steeds dit probleem

groetjes
hasie
 
Vraagje,

Heb je toevallig een codecpack geïnstalleerd? Ik denk maar aan k-lite of aan een DivX-codec?
Zoja, zwier die er eens af, en installeer de laaste versie ervan.

James :)
 
James007 zei:
Vraagje,

Heb je toevallig een codecpack geïnstalleerd? Ik denk maar aan k-lite of aan een DivX-codec?
Zoja, zwier die er eens af, en installeer de laaste versie ervan.

James :)

ik heb inderdaad k-lite codec pack maar dat is al de laatste nieuwe? denk ik
maar het kan kloppen ik zel het is eraf gooien en testen
alvast bedankt voor je reactie
groetjes
hasie
 
Het is maar omdat ik dit gevonden heb, en ik citeer even het laatste bericht:

I got the ActiveMovie Window: explorer.exe - Application Error tonight for the first time when opening the folder where I store my movies. For the past few days I had been reinstalling apps which didn't quite survive a motherboard change, but things seemed to be going nicely until the this error popped up. Prior to the error appearing I had reinstalled Itunes + Quicktime. After rebooting this error appeared. So I Googled away and surmised it was probably a codec problem. Once I installed DivX6.01 and rebooted, the error disappeared.


Daarom, misschien heb jij ook DivX of Xvid dat lastig doet... installeer die codecs misschien van www.divx.com .

James :)
 
james007 :thumb:
het is inderdaad de codec
alles werkt nu prima
aleen moet ik nu effe nieuwe codecs hebben
die van klite werkte op alle filmpjes tot nu toe
met divx heb ik wel eens dat somige niet werkte
maar ik ga toch die van divx is effe erop zetten
later zie ik wel als ik problemen met beeld krijg dan toch maar k-lite erop
welke is nu de nieuwste van k-lite ?
die down ik alvast maar zet het er nog niet op

hey alvast harstike bedankt :thumb:
je bent top
deze vraag is opgelost
groetjes
hasie
 
James007 zei:
Misschien is een ander codec pack in dit geval aangeraden?
http://www.free-codecs.com/download/ACE_Mega_CoDecS_Pack.htm
Ik weet niet of het kan, maar probeer ervoor te zorgen dat je geen DivX of XviD codecs installeert in deze bundel...

Van www.divx.com de "play bundle" even downloaden en installeren, dan heb je de goede nieuwste DivX-codecs ook al.

James :)

die van free codecs die wil niet opstarten een foutje opnieuw downloaden zeg die
dus die is nu weer bezig via mirror
en van divx ik kan die play bundle niet vinden?
kan je mesgien veder helpen?
 
james nogmaals je bent top:thumb:

bedankt alles zit erop en ik kan nog steeds rechtsklik doen op de mpg en of avi files

groetjes
hasie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan