informatie in winamp

Status
Niet open voor verdere reacties.

judo

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2002
Berichten
134
Sinds ik de nieuwe versie van winamp heb geïnstalleerd (5.13)krijg ik bij het afspelen van een mp3'tje geen informatie meer. Hiervoor kreeg ik altijd bij 'now playing' informatie te zien over het nummer uit de database van winamp. Ik vind echter niet de mogelijkheid deze optie aan te zetten.

Judo
 
Ik neem aan dat je de info bedoelt die direct boven je tijdsbalk staat in het hoofdvenster?
 
Overigens kreeg ik tijdens het installeren van WinAmp 5.13 de bijgevoegde mededeling over MediaPlayer. Iemand een logische verklaring?
 

Bijlagen

  • Winamp.jpg
    Winamp.jpg
    24,6 KB · Weergaven: 28
winamp

Nee, ik bedoel in het scherm media library. Wanneer now playing daar stond aangevinkt keeg ik in dat scherm informatie over het nummer dat afgespeeld werd. Ttitel, artiest, cd etc.
Dit mis ik in versie 5.13

Judo
 
Confictius Ik denk dat je systeemherstel hebt uit staan !
Deze computer > tabblad systeemherstel
 
@Judo.

Klik onderin je medialibrary op "more" . de rest wijst zichzelf.

@giga.

Ik weet het, maar wat heeft de innstall van WinAmp met MediaPlayer te maken. Ik heb de mededeling nooit eerder gehad terwijl mijn systeemherstel al jaaaaaaaaaaaaaren uitstaat. De logica ontgaat me.
 
JA dat is het. Het moet bij mij zeker nog een handigheid worden...

Confictius zei:
@Judo.

Klik onderin je medialibrary op "more" . de rest wijst zichzelf.

@giga.

Ik weet het, maar wat heeft de innstall van WinAmp met MediaPlayer te maken. Ik heb de mededeling nooit eerder gehad terwijl mijn systeemherstel al jaaaaaaaaaaaaaren uitstaat. De logica ontgaat me.
 
Confictius zei:
Overigens kreeg ik tijdens het installeren van WinAmp 5.13 de bijgevoegde mededeling over MediaPlayer. Iemand een logische verklaring?

Het onderstaande bericht gaat over het bericht hierboven !

giga zei:
Confictius Ik denk dat je systeemherstel hebt uit staan !
Deze computer > tabblad systeemherstel
 
@Giga,

Dat had ik begrepen, alleen begrijp ik niet wat het installeren van WinAmp te maken heeft met het feit dat MediaPlayer last heeft van mijn uitgeschakelde systeemherstel.:shocked:
 
Heel vreemd inderdaad. :confused:
Het lijkt erop dat je de windows player gaat upgraden !!!

>> and then upgrade to Windows Media Player 10 <<
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan