splitsing mp3 bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

PVsharing

Gebruiker
Lid geworden
7 jan 2003
Berichten
68
Hallo,

Ik heb nu een grote mp3 bestand, die ik graag wil splitsen in meerdere afzonderlijke mp3 bestandjes. Weet iemand hier een programmaatje voor (liefst freeware !!))


bvd,


peter
 
cool edit kan het maar juist op einde van mp3 knippen is niet simpel
zelf geen ervaring mee

heb je soms een muziek dvd de audio eruit gehaald
 
mp3 splitsen

Nee. ik heb van internet streaming audio opgenomen. wat nu dus 1 groot bestandje is met verschillende nummers. Ik zou graag die nummers apart willen krijgen naar verschillende mp3'tjes

peter
 
mp3

met sound forge kan je die lied per lied er uit halen
 
PVsharing zei:
Hallo,
Ik heb nu een grote mp3 bestand, die ik graag wil splitsen in meerdere afzonderlijke mp3 bestandjes. Weet iemand hier een programmaatje voor (liefst freeware !!))

bvd,

peter
Als je praat over een mix-cd (al dan niet gedownload), gemaakt aan 1 stuk omdat dan de mixen doorlopen, zit er waarschijnlijk een .cue bestand bij. Met een cue-splitter kun je dan de aparte nummers splitsen. Of je kan de .cue gebruiken op de mix te branden op cd en daarna de losse nummers weer te rippen met bijv. audiograbber naar je hdd. Zit deze er niet bij dan udacity even downloaden. Daar kun je de mp3 zelf mee splitsen (knippen).
 
Er zijn een paar progjes die het in een tel doen. Wel moet de wrap daar dan ook mee gemaakt zijn:
AlbaExtracter
AlbumUnpacker
AlbumWrap Extractor

MP3directCut gebruik ik als bovenstaanden me niet verder hielpen.
In 10 minuten heb je met dit programma die wrap in aparte songs geknipt.
Je kunt precies knippen tussen de songs in. Het is te horen maar ook heel goed te zien.

Alle progjes kun je met Google vinden.
 
mp 3 splitsing

Ik ga het 1 en ander uitproberen.
Bedankt voor jullie respons en als het niet lukt meld ik me wel weer.

bedankt.


peter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan