bestand uit mediaplayer volledig verijderen doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

drizzeling

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2004
Berichten
29
Voorbeeld:IK speel een liedje(mp3) af en ik wil het niet alleen uit de lijst verwijderen maar ook gelijk van mn pc af,normaal klik ik met de rechtermuis op het liedje in de afspeelijst en klik ik VERWIJDEREN aan maar dat is nu niet meer geaktiveerd,ik kan alleen verijderen uit lijst aanklikken, de anderfunktie verwijderen(ook uit mn pc) is niet geaktiveerd en dat werkt dus niet hoe krijg ik dat weer goed?

Ik heb windows mediplayer 10 er af gehaald en er weer opnieuw op gezet en nog werkt het niet, en ik heb in opties ook alles aangevinkt en nogsteeds werkt dat helemaal verwijderen niet:confused:

Groet.
 
En je hebt het bij de opties/mediabibliotheek wel aangevinkt?
 
drizzeling zei:
Jazeker ik heb het nog eens gedaan en weer opnieuwopgestart maar het helpt niks.

Het is opgelost!:) ik kwam er achter dat ik MUZIEK BESTANDEN BIJ AFSAPELEN TOEVOEGEN AAN DE MEDIABIBLIOTHEEK had uitgeschakeld.

Als je dat dus uit hebt gevinkt werkt het dus niet ben ik nu pas na maanden zoekken wat er mis was dus achtergekomen:rolleyes:

Naja, bedankt voor je snelle reaktie;) ,door dat ben ik weer eens gaan proberen om het op te lossenen en is het uiteindelijk gelukt.

Dus het is opgelost:thumb:
 
Bij de instellingen zit geen andere mogelijkheid dan die.
Ik heb aardig zitten surfen en kwam 1 persoon tegen met dezelfde problemen. Antwoord: Dan moet je in de verkenner wissen :rolleyes:
Misschien dat er een tweak voor is maar daar moet je echt tegenaan lopen.
 
Thanks voor je hulp.
Maar zoals ik al melde boven is het dus opgelost:thumb::D

groet.
 
Aha, dat bericht heb ik precies gemist!
Mooi zo. Gelukkig opgelost :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan