Rar wachtwoord

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ricky.v.d

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2004
Berichten
121
Ik heb wat spullen met bittorrent gedownload,
doch om deze rars uit te pakken is een wachtwoord nodig,
Is er een mogelijkheid om deze te vinden ?
Daar er geen enkele tip bijstaat wat deze kan zijn.

Alvast bedankt
 
Vaak staat het password in een text file.
 
Bedankt voor je reactie,
Doch bij deze staat geen txt file bij, enkel een rar en geen enkele tip
Als ik de rar inhoud bekijk dan staat daar een file bij
ViSit 14 MoRe Stuff.url

Daar zou mischien een tip kunnen instaan, maatr het lukt me niet om deze url te vinden
 
Anders zou je nieuwe moeten douwloaden, normaal zit er geen password, dan hebben ze rar beveiligt.
 
Er is een programma om de password te achterhalen.
Zoek met de juiste zoekterm op google, en je vind genoeg.
 
Laatst bewerkt:
Vaak staat er bij Comment op de site waar je de torrent vandaan hebt, een tip wat het wachtwoord zou kunnen zijn. soms ook comments van anderen die de file al hebben gedownload. Dus even terug naar die site, opnieuw de torrent aanklikken en goed op de text letten die onder de torrent staat. Desnoods dezelfde torrent zoeken op een andere site waar zulke comments (wel) bijstaan.
 
Meestal komt het wel eens voor dat er bij het comment scherm van winrar de nodige info te vinden omtrent een wachtwoord. of in een niet van een wachtwoord voorziende txtfile(herkenbaar aan de afwezigheid van een sterretje).
Anders teruggaan naar de website waar je de torrent vandaan hebt, wellicht staat daar meer info. of een link.
 
Bedankt voor jullie reactie, aand hand van ieders antwoord is er een oplossing uitgekomen.

Meestal is er bij een rar wel een txt file bij met een tip hierin, doch dat was nu niet het geval, er stond wel een url in de filenaam, maar kwam op niets uit.

De Rar password cracker gaf aan dat de rar met een andere versie was, (mogelijk komt dit prog in de toekomst nog van pas )

Het resultaat was dan uiteindelijk in een forum te vinden, blijkbaar waren er veel met hetzelfde probleem.

Het volgende stond op deze forum


Hi ademis!
Well I'm not sure which copy you got so try couple obvious things
First try

www.extreme-torrent.dl.am

Just copy/paste it when asked for the password.
If not - try

www.torrent-base.dl.am

Good luck

En de onderste was dus het paswoord dat ik nodig had.

Doch ik zie het nut van deze paswoorden niet in, waarschijnlijk heeft deze enkel de bedoeling om veel bezoekers op hun site te krijgen.

Bedankt iedereen voor de reacties,

Ricky
 
Dat is inderdaad vaak de bedoeling. Jammer dat men zoiets doet.
 
Ik gebruik WinRAR.
Kan iemand mij uitleggen hoe je een hele lijst met zip files in één keer hetzelfde wachtwoord kan geven? Dus niet het gehele archief waar deze in staan. Maar deze files individueel allemaal hetzelfde wachtwoord.
Zou geweldig zijn als iemand me kan helpen. :)

Bedankt en groeten,

Geert-Jan
 
Topic is inmiddels ruim viier jaar oud en niet actueel meer.
Graag je eiegn vraag stellen, ipv inbreuk in andermans topic.
Deze sluit ik
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan