mix programma (mixvibes?)

Status
Niet open voor verdere reacties.

MrPaulus

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2006
Berichten
6
Door een virus op mijn computer heb ik alles moet herstellen en ben ik alles kwijtgeraakt. Waaronder ook mijn geliefde mixprogramma MixVibesPro5 die ik via via gratis heb kunnen krijgen. Nu heeft niemand meer een setup van dat programma. Ik ben toen op zoek gegaan naar andere programma's. Voor de meeste moet je toch betalen en andere zijn weer helemaal niet wat ik zoek.

Wat is zoek: een programma waarmee ik de liedjes eigenhandig kan faden, door elkaar kan laten spelen. Dus gewoon een beetje met die liedjes spelen.

MixVibes was hier uitstekend voor maar daar moest je weer voor betalen. Omdat ik daar geen zin in heb en het misschien juist als allerlaatste optie wil houden zoek ik liever op deze manier:
Gewoon door te vragen of jullie een programma weten (wel gratis) die aan mijn wensen kan voldoen.
(virtualdj is mij al meerdere malen aangeboden, maar dat was echt helemaal .... )
Ik heb op zich geen problemen met trial versies die (zoals met virtualdj was) 40 dagen te gebruiken zijn. Daarna download ik het opnieuw ofzo. MAAR er zijn trial versies die je maar 30 minuten lang kan spelen.. dat is niets.

Ow en er nog bij: ik hoef geen eigen muziek te maken,, ik hoef niets op te nemen als ik een vette mix heb gemaakt.. Ik wil gewoon die muziek goed laten klinken en zo mn muzieklijst afwerken...
Dus als iemand wat weet,, laat het me weten.. geef de naam van het programma en anders ook nog de site waar ik het kan downloaden...

Bedankt:thumb:
 
Ik denk dat ik in mijn uitleg niet al te duidelijk ben geweest (ligt volkomen aan mij)... maakt niets uit hoor dat ik verkeerde dingen heb gekregen, maar deze laatste twee die ik heb gekregen zoek ik niet. Die waren om de liedjes te bewerken.
Misschien kan ik het nu beter uitleggen aangezien ik wat meer tijd heb...:p

Je kan het ook een Dj programma noemen. Ik noemde VirtualDj al als voorbeeld, zo'n soort programma.
Virtual Dj: http://www.nieuwsbronnen.com/klassiekemuziekradios/virtualdj.jpg
Ik vond dit programma niet goed omdat ik dat met grote lp's een beetje vond storen.

Hier dan nog even Mixvibes Pro5 http://www.bpmdigitaldjgear.com/images/productimages/software_mixvibes5_4.gif

Zoiets zoek ik dus...
Sorry voor mijn onduidelijk vorige/eerste bericht, maar dat was toen ik op school zat en die computer heeft zo zijn beperkingen :confused:

Maar als iemand nog wat weet.. graag bedankt ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan