Een avi file op dvd zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Quarry

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2006
Berichten
47
Hoi,

Ik heb op mijn computer 2 .avi filmpjes, deze wil ik graag zo op een dvd zetten dat je ze op een tv die op een normale dvd speler (dus niet 1 die in de computer zit) kan afspelen.
Weet iemand hoe dit moet? Ik heb Nero, Alcohol 120% en DVDShrink...

Greetz
Chris
 
met nerovision expres gaat het wel moet je wel de decoder hebben :)
 
en nog makkelijker:
download "WinAVI Video Converter"
mocht het een engels film zijn moet je de nederlandse ondertiteling van die film downloaden, dan zet dit programma tijdens het omzetten gelijk de ondertiteling eronder.
 
Ik reageer met een aanvullende vraag.

Kan je deze 2 avi filmpjes in dan één keer op 1 dvd zetten?
 
AVI-files samenvoegen tot één DVD

Met Schrink DVD. Eerst het eerste filmpje ophalen. Re-author. Dubbekklikken op 'Main Movie'. Dan Full disc. Tweede filmpje ophalen; Re-author. Dubbelklikken op 'Main movie'. In het linker venster verschijnt er naast de tweede file tussen haakjes een 2. Eventueel een 3 enz.. Back up. Het resultaat is één enkele. DVD-file die gewoon gebrand kan worden.
 
Alleen jammer dat topicstarter niets meer van zich laat horen. (Of zou 'ie op wintersportvakantie zijn ;) :D )
 
Laatst bewerkt:
Nee ik heb alles gelezen hoor :D
Ik ga het vanavond eens met DVD Shrink proberen!!
 
goldvinger zei:
en nog makkelijker:
download "WinAVI Video Converter"
mocht het een engels film zijn moet je de nederlandse ondertiteling van die film downloaden, dan zet dit programma tijdens het omzetten gelijk de ondertiteling eronder.


Kan goldvinger mij vertellen hoe dit moet want ik heb ook winavi maar ik zou niet weten hoe ik dit moet doen.
 
pietjev zei:
Met Schrink DVD. Eerst het eerste filmpje ophalen. Re-author. Dubbekklikken op 'Main Movie'. Dan Full disc. Tweede filmpje ophalen; Re-author. Dubbelklikken op 'Main movie'. In het linker venster verschijnt er naast de tweede file tussen haakjes een 2. Eventueel een 3 enz.. Back up. Het resultaat is één enkele. DVD-file die gewoon gebrand kan worden.

Het is nog niet helemaal gelukt... ik heb nu 1 file waarvan ik een dvd wil maken.. maar ben een beetje een noob ;)
Dus kan iemand het nog iets duidelijker uitleggen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan