ActiveMovie Window bij Media Player Uitschakelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

egberth

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2004
Berichten
30
Hallo,

Als ik een videobestand in Media Player(versie 10.0.0.3802) wil bekijken, dan opent hij automatisch een "activemovie window". Weet iemand hoe ik dit kan uitschakelen? Alvast bedankt!
 
Ik heb (volgens mij) geen programma waarmee ik screenshots kan maken. maar als ik een videobestand wil bekijken, wordt er een soort van pop-up scherm getiteld "ActiveMovie Window" geopend, waar je alleen het beeld ziet en verder niets kan doen als vooruitspoelen/geluidsniveau aanpassen e.d. Weet je een programma waarmee ik een screenshot kan maken?
 
Okay... dan laat je dat screenshotje maar. :D
Wil je even kijken voor me of je een codecpack geïnstalleerd hebt, of divx ofzo? Heb je dat?

James :)
 
ja, ik heb DivX 6.1, DivX Player 6.0 (DivX Networks, inc.) en XviD MPEG-4 Video Codec (XviD Team) geinstalleerd..
 
Zou je die dingen er even willen uitgooien, en dan kijken of het active movie-ding weg is?

James :)
 
Okay, dan proberen we lekker iets anders!
Installeer je codecs maar terug hoor. :)

Ga naar Windows Media player, klik op extra >> opties.
Ga naar het tabblad Prestaties.
Druk op de knop Geavanceerd... onderaan.
wmp-prestadv.gif


Vink het vakje voor Hoge kwaliteitsmodus gebruiken uit.
nervis-hfstukkenaanm_hiqua_out.gif

Klik op ok en nog eens op ok. Start Windows Media Player opnieuw en probeer je filmpje.

James :)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb dit probleem bij het starten van The Elder Scrolls IV Oblivion. Ik heb het voorgaande allemaal geprobeerd. Maar in dit geval lost het niks op. Kan iemand het ActiveMovie probleem van Oblivion oplossen ?

alvast bedankt,


Ronald
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan