Usb printer probleem!

Status
Niet open voor verdere reacties.

faridalovely

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2006
Berichten
61
:( :( hallo mensen, ik heb sinds vandaag een usb printer besteld. En het lukt mij maar niet om het te installeren!!
wat moet ik doen ?? Hij vraagt naar een usb print, en die kan hij niet vinden in de schijf. Wat moet ik doen??? Dit is een noodgeval.

:confused:
Dit apparaat is niet juist geconfigureerd. (Code1):(
 
Heb je de software die bij de printer zat ingelezen?
Een noodgeval vind ik trouwens wel wat anders hoor ;)
 
ja ik heb alles door gelezen!! Hij vraagt om een usbscan.sys. en die kan hij niet vinden en ik ook niet!!!
Wat moet ik doen. zonder die printer kan ik mijn werkstuk niet uitprinten!! Please iemand die me kan helpen!!!
 
Please iemand die me kan helpen!!!
Volgens mij was ik al lang bezig je te helpen :D
Het gaat er niet om dat jij wat hebt gelezen!! Het gaat er om dat er een cd zat bij die printer (hoogstwaarschijnlijk) Die cd moet op de schijf geinstalleerd worden. Daar staat ook die driver op.
 
Laatst bewerkt:
dank je wel elisa. Ik probeer de cd te kopieren.
maar er ontbreekt iets, dus pakt hi het niet!!
 
Je zou het kunnen proberen met die driver alleen.
Gaf Windows een pad op? B.v. C:\windows\system32\drivers ???
Zet bijgaande zip in ieder geval daar neer.
Ik heb geen idee of dat de goede map is.
Heb je trouwens Servicepack 2 niet op je pc? Je zou dit file zelf moeten hebben :shocked:
 

Bijlagen

  • usbscan.zip
    8,6 KB · Weergaven: 241
Als die cd niet goed gaat kan het zijn dat er een krasje of vette vinger op zit. Probeer het na schoonmaken nog eens.
 
de software die u voor deze hardware installeert is USB controllers

voldoet niet aan de eisen van windows logo test die op comptabliciteit met windows XP
controleert.

Door gaan met het installeren kan er toe leiden dat het niet juist gaat werken. dit is wat ik krijg hele tijd. wat moet ik doen???
 
Vertel eerst eens of je het ServicePack2 er op hebt. Daar zitten die drivers n.l. in dus het verbaasd me een beetje.

Ga maar door met installeren. Dat gepiep zul je nog wel meer horen. Maar soms wil een programma dan echt niet werken.
Staat het programma er eenmaal op dan ga je met de zoekfunctie zoeken naar usbscan.sys. Dan weet je in welke map het staat.

Dan download je mijn usbscan.sys en die laat je uitpakken in dezelfde map. Je krijgt dan te horen dat er al zo'n file in die map zit. Vervolgens kies je voor vervangen.
 
Laatst bewerkt:
Dit bestand bestaat niet of heeft niet de juiste versie. Het is vereist om de installatie te kunnen voortzetten. Het bestand is onderdeel van Windows® en staat op de Windows®-installatie-cd.

Bestand: usbprint.sys
Versie: 5.1.2600.0
Locatie: C:\WINDOWS\system32\drivers
 
Dan haal je die van de installatie-cd af.
Gewoon de cd er in doen en Windows daar naar toe leiden.
 
wat ik ook doe, het lukt gewoon niet!!!
wat moet ik doen ik word echt moe van die printer ik kan ook niets uitprinten het is vreselijk
 
Begin nou eens bij het begin.
Welke printer is het precies en met naam en typenummer.
Heb je ServicePack er op zitten???

Vertel wat meer. Wat lukt je niet? Niet dat bestand van de Windows's cd afhalen? Besef dat ik hier blindemannetje zit te spelen.

Het Service pack bv heb ik je al een paar keer gevraagd, dat is heel belangrijk. Je hebt het n.l. over bestanden die je al lang zou moeten hebben. Ook heb je het over usb controllers. Volgens mij zitten die ook in ServicePack2.

Waar zit je nu te mailen naar Helpmij? Als je opnieuw probeert te installeren dan mail je als je voor een probleem zit. Dan lossen we het direct op.
 
Het servicepack is een grote update van Windows.
Ga naar Start/rechtsklik op deze computer/kies voor eigenschappen.
Daar kun je zien of je het servicepack hebt onder systeem.
Er hoort Servicepack 2 te staan.

Ik ga nu even surfen om te zien wat voor een type printer je hebt.
 
Laatst bewerkt:
Mooie printer! :)
Hij heeft USB 2.0 nodig

Windows®: any Intel® Pentium® II or Celeron® processor (Pentium® III or higher recommended);
Dit zul je wel hebben denk ik.

Microsoft® Windows® 98, 98 SE, Me, 2000 Professional or XP; 128 MB RAM (256 MB or higher recommended for all operating systems);
Heb je ook voldoende geheugen?
855 MB available hard disk space for full software installation (395 MB for basic software installation); (does not support Windows® 3.1, 95, NT® 4.0, DOS). All systems: CD-ROM drive, available USB port and USB cable for direct connection, SVGA 800 x 600 monitor with 16-bit colour, Adobe® Acrobat® Reader 5 or higher recommended, full-colour scanning requires additional 50 MB hard disk space, Internet access recommended.

Het zal mij benieuwen of je het servicepack hebt.
 
nee, ik zit net te kijken en ik zie geen service pack. alleen dit....

taakbalk en menu start.

Ik vind het echt vervelend. Ik heb van alles geprobeerd om het te installeren maar het lukt maar niet!! Ik ben echt ten einde raad hoor....

euuuhhh... ik denken dat ik alles van computer hardware afwist!! Nou... zo te zien is dat niet zo

Please Elisa, weet je een oplossing kan ik je bellen of iets???
 
oh ja ik zie het....

Effe
Dit staat er allemaal op hoor

Systeem:
Microsoft windows XP
Home edition
versie 2002
service pack 2

Geregistreerd op naam
..............................................een paar cijfers en letters....
 
Download hem hier en installeer
http://www.microsoft.com/downloads/...be-3b8e-4f30-8245-9e368d3cdb5a&displaylang=nl

>>>>Door gaan met het installeren kan er toe leiden dat het niet juist gaat werken. dit is wat ik krijg hele tijd. wat moet ik doen???<<<
DOORGAAN

Nu een vraag Wat is het merk en type van je moederbord?omdat ik graag wil weten of die USB 2 ondersteund.

Kan ook nog zo doen,Confugiratiescherm/Hardware wel de cdrom van printer er in doen, en dan verwijzen naar de cd.
 
Laatst bewerkt:
Bandit blijf jij faridalovely helpen?
Ik ben ziek.

groetjes bandit en faridalovely!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan