Photo Impression: foto's bewerken + opslaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

gitana

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2005
Berichten
441
Ik heb div. oude foto's van mijn overleden vader die ik graag wil opslaan. Ik moet ze dus scannen. En daar ligt het probleem. Ze liggen niet altijd precies recht. Dat is niet echt mooi.
Ik heb alles geprobeerd om ze recht te leggen, maar ik weet niet hoe. Ik kan alleen draaien, maar b.v.niet stoppen. Ik gebruik Photo Impression. Wie heeft hierover een tip hoe ik kan moet doen?? Want dat het wel gaat, had ik per toeval een keer gedaan. Weet echter niet meer hoe, terwijl ik alles geprobeerd heb. 't maakt me gek, dus stel hier maar weer een vraag.
Ook heb ik sommige foto's groter gemaakt en als ik ze opsla, zijn ze soms groot en soms klein. Wat doe ik toch verkeerd??
Alvast bedankt voor de reaktie. groetjes Gitana
 
Will-Well zei:
Probeer dit programma eens http://picasa.google.nl/.
Je kunt het er gewoon bij gebruiken en het is gratis.
Dit progje heb ik. Heb er alleen nog niet mee geexperimenteerd. Maar dat ga ik dan maar eens doen. Ben er pas mee begonnen met foto's scannen en opslaan. Dit was de eerste keer, dus... In elk geval bedankt voor de tip:thumb: Groetjes Gitana
 
Kind kan de was doen zeggen ze wel eens.
Welke versie jij gebruikt weet ik niet maar doe even een update via Help-->Online updates controleren. Succ6 :thumb:
 
Will-Well zei:
Kind kan de was doen zeggen ze wel eens.
Welke versie jij gebruikt weet ik niet maar doe even een update via Help-->Online updates controleren. Succ6 :thumb:
Heb net heel even gekeken, maar ik gebruik de laatste versie, de 2.0
Toch bedankt voor de tip, want heb alweer wat geleerd, ik wist n.l. niet dat je op die manier kan kijken of er updates zijn. Ja en zo'n tips zijn altijd welkom , hè. :)
 
Photo Impression

Hoi Zou je de link van Photo Impression willen sturen want ik probeer het maar dan zie ik alleen Hack's :D

Alvast Bedankt:eek:
 
Welkom.
Graag een eigen vraag plaatsen. Topics ouder dan 3 maanden mogen met rust worden gelaten.
Succes op het forum.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan