Ik Ben gedegradeert

Status
Niet open voor verdere reacties.

Martiny

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2005
Berichten
421
Mijn account is ineens?? vanzelf ?? gewijzigd in een gast account :rolleyes:

ik heb laatst dit eff gedaan,
Maar ik kan me niet indenken dat er dat wat mee te maken heeft :eek:
ook in de veilige modus kan ik niet meer als administrator aanmelden :confused:

kom ik net thuis met een nieuwe printer (cannon Mp450 ) kan ik er nog geen z:evil: k mee
zelfs niet printen :mad:
 
Heb je systeemherstel gedaan?
Heb je gekeken in Configuratie > Gebruikersaccounts?
 
systeem herstel gedaan tot een week terug
en bij conf- gebruikers account staat er maar 1 en dat ben ik maar nu als gastaccount en kan daardoor niks instaleren :eek:
 
was 'n idee

dat mag ik niet als gast account :eek:

dat zegt de PC ik zou wel willen :mad:

ook systeemherstel mag ik als gast niet
 
Laatst bewerkt:
lekker ding

Tis een heel verhaal
Maar ik kan dus niet kiezen waarmee ik inlogt
zowel in de veilige modus, als normaal loopt ie (fijn) door en ben ik een gast in mijn eigen huis :mad:

en ook in de veilige modus kan ik niks :eek:
NIET herstellen :eek:
geen gebruiker bijmaken of aanpassen :eek:
geen programma's installeren :eek:

dus als iemand weet hoe ik als gast via.,., bv control userpassword2, dat doorlopen kan uitschakelen
kan ik (mischien ) weer iets
maar als ik dat intik dan ROEPT IE je ben gast en je mag NIKS:evil:
 
Als je afsluit als gast en je komt in het aanmeldingsscherm, druk 2 x op ctlr, alt, delete, dan kom je als het goed is in het oude aanmeldingsscherm, vul dan administrator in en je eventueel opgegeven password die je bij de installatie hebt opgegeven, wil dat wel?
 
Niet gelukt

Hij/zij trapt er niet in !! :cool:

Ik heb nooit een administrator wachtwoord ingevoerd
en nu blijft ie erom vragen :eek:
en ik krijg de melding
account geweigert door beperkte toegang :confused:
 
TuT, TuT, dat wordt een herstelinstallatie, doorgaan met de XP cd naar installeren, dan de herstelinstallatie kiezen, de R indrukken, de tweede keer, als dat wil.
 
Dick Borstlap zei:
??

De rest begrijp ik ook niet: wat is nou 'herstelinstallatie'? Met de R kom je in Repair en wat wou je hem daar dan laten doen?

Als je door gaat naar installeren heb je de mogelijkheid ( indien geen oem cd ) om een herstelinstallatie te doen, dat is de tweede R, de eerste is om inderdaad naar de herstelconsole te gaan.
 
Wacht nog heel even met die herinstallatie. Die optie R gaat namelijk niet werken als het om useraccounts gaat. Probeer eens om in veilige modus te komen, daarbinnen wordt wel om een wachtwoord gevraagd, en als je dat blanco hebt gelaten kan je er zo in.

Heb je anders niet een of ander programma als locksmith?
 
Hoi Martiny,

Voordat je met herinstallatie begint, neem eens een kijkje bij Microsoft zelf en (als je daar niet ver mee komt) bij deze site. Dat laatste is Engelstalig.

Hopelijk word je van je ellende verlost. :p

Veel succes (en sterkte) ermee! :thumb:
 
Lange Pier zei:
Als je door gaat naar installeren heb je de mogelijkheid ( indien geen oem cd ) om een herstelinstallatie te doen, dat is de tweede R, de eerste is om inderdaad naar de herstelconsole te gaan.
Aha! Weer wat geleerd!
 
Ik bedenk nog wat:
toch in Repair, daar kom je door te typen achter de dos-prompt: cd repair (enter).
Dan typ je:
copy system c:\windows\system32\system

Wie weet?/!
 
de stand van zaken

kurto004 zei:
Voordat je met herinstallatie begint, neem eens een kijkje bij Microsoft zelf en (als je daar niet ver mee komt) bij deze site. Dat laatste is Engelstalig.

Die wachtwoorddiskette op die site van microsof werk wel voor mijn eigen account :)
maar ik kom er niet mee in die van administrator :confused:
die engelse daar moet ik me is goed eff in verdiepen want das best ingrijpend
dus ik denk dat ik de rest van de avond maar eens vanalles ga back-uppen :eek:
want ik kan vanalles als "gast" behalve programma's instraleren en herstellen en daar zal best nog wat meer zijn waar ik nog niet achter ben

@lange Pier
Als je door gaat naar installeren heb je de mogelijkheid ( indien geen oem cd ) om een herstelinstallatie te doen, dat is de tweede R, de eerste is om inderdaad naar de herstelconsole te gaan.


Ik heb geen XP cd
dit is zo'n PC met vanalles erop en eraan maar dan wel bij de winkel en verder niks
Ik heb wel 4 cd gebrand (zoals geadviseerd) om alles te herstellen maar ik denk niet dat daar ergens alleen maar XP opstaat
 
iets meer uitleg AUB

Dick Borstlap zei:
Ik bedenk nog wat:
toch in Repair, daar kom je door te typen achter de dos-prompt: cd repair (enter).
Dan typ je:
copy system c:\windows\system32\system

Wie weet?/!

hier zal je me toch wat meer moeten helpen :eek:
Ik ben qua leeftijd wel een dos man :D
maar ik heb daar nooit mee gewerkt
mijn pc kennis is pas windows begonnen
 
dat denk ik ook

al die links werken als je het wachtwoord kwijt bent
maar ik ben geen wachtwoord kwijt (want dat was er geen)
Ik kan gewoon nergens mijn administator account vinden
tis gewoon precies hetzelfde als bij deze link van @dick B
alleen die kon zijn administrator nog vinden in de veilige modus
en ik ook niet :eek:

dus ik ga nu bezig met back ups aant maken
alleen van OE lukt me niet als ik daar zegt exporteren dan wilt ie het naar mijn outlook exporteren en dat moet toch meteen kunnen :confused:
en dan zal het nog wel wat worden om al de emoricons van de kids te vinden want als ik die kwijt raak :confused: :confused: kan ik nog beter ruzie met mijn vrouw hebben :D denk'k :D

maar ik hou jullie op de hoogte :cool:

Weltrusten :eek: :eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan