Genre

Status
Niet open voor verdere reacties.

jacoline

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2003
Berichten
51
Hoi,

Mijn cd's heb ik allen omgezet in MP3formaat en speel deze af in de windows mediaplayer. Goed archiveren van de cd's vindt ik echter lastig. Ik wil cd's op genre of evnetueel een zelfgemaakte afspeellijst zoek en luisteren Als ik bev. een bepaald genre of afspeellijst kies, zie ik een lijst met alle nummers van de cd's van dat genre of in die afspeellijst. Graag zou ik eerst de albumnamen willen zien, een album kiezen en daarna alleen de nummers van die album zien en niet door die gigalijsten scrollen om een bepalde album te vinden. Weet iemand hoe dat moet. Of is er misschien een andere mediaplayer die dan wel kan???

Alvast bedankt!


Gr Jacoline
 
Ken zelf geen freeware versie's

MediaJuxeBox kan bijna alles.

Eric.

P.S. Zie mijn eerdere recties hierover.
 
Mooi dank je.

Liever zou ik dit in de windows media player ook kunnen. Weet iemand hoe dat moet??? Of kan dit niet??

Gr Jacoline
 
jacoline zei:
Mooi dank je.

Liever zou ik dit in de windows media player ook kunnen. Weet iemand hoe dat moet??? Of kan dit niet??

Gr Jacoline
Mediaplayer is daar nogal een "lomp geval" in spijtiggenoeg...
 
Het is gewoon een kwestie van goed beheren van bestanden.

Beste
Het is gewoon een kwestie van goed beheren van bestanden. Wat moet je doen

Begin je mp3 albums op te delen in de verkenner in mappen bv Nederlands Modern Oldie’s enz Je kan eventueel ook nog submappen maken bv Nederlands –(Submap) Carnaval.
Als je alles bij elkaar laat staan krijg je nooit een overzicht

Of Mediaplayer de geschikte tool voor jou doelstelling is daar twijfel ik ook over , maar je kan nu wel al gesorteerde lijsten maken met bv alleen Nederlandse Carnaval hits.

Succes
DS Indalo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan