iso bestand maken van video-ts

Status
Niet open voor verdere reacties.

Diana

Gebruiker
Lid geworden
14 dec 2000
Berichten
202
Hallo helpers,

Ik heb een film die bestaat uit een video_ts map (met daarin de gebruikelijke VOB bestanden). Die film wil ik graag eerst op mijn pc bekijken voordat ik het op een dvd brand. Volgens mij moet ik het daarvoor omzetten in een ISO bestand. Zo kan ik het met deamontools bekijken. (correct me if I'm wrong)

Met het programma UltraIso is het gelukt om er een ISO bestand van te maken. Echter wil ik hem vervolgens mounten met Deamontools, wordt er netjes een map geopend met alle VOB bestanden die in de Video_TS map stonden.

Ik doe dus iets niet goed. Of is hetgeen wat ik wil niet goed mogelijk?

gr.
Diana
 
Laatst bewerkt:
powerdvd

je hoef er geen iso van te maken om deze op de pc te kunnen zien

je kan deze film gelijk met powerdvd bekijken
en je kan deze file's met nero op een dvd branden.
dus waarom eerst een iso bestand maken
 
Bedankt voor je reactie,

Ik weet dat en hoe ik deze files op een dvd kan branden, dat is het punt niet. Het gaat om een tv uitzending , waarvan ik het niet nodig vind om hier een dvd aan te spenderen omdat ik het maar 1x wil zien.

Als ik normaal gesproken een ISO bestand ven een film had dan kon ik hem gewoon mounten met Deamontools en op mijn pc bekijken.
Vandaar dat ik denk dat ik er misschien eerst een ISO van moet maken.

Maar je hebt me wel op een idee gebracht. Ik heb geen PowerDVD maar wel WinDVD en daarmee is het dus ook gelukt.

Toch weer wat geleerd. Probleempje opgelost.

Bedankt.

gr. Diana
 
Laatst bewerkt:
video TS

Hallo beste Helpers,
ook ik heb het probleem TS
ik downlaod films van torrent en de meeste bestaan uit TS files helaas kan ik deze niet afspelen in mijn windows media player :eek:
heeft er iemand een uitkomst voor me
afvast heel erg bedankt
`Help elkaar voor een betere wereld` :thumb:
 
ts bestand

Moet je even een vlc player downloaden. Die speelt echt alles af.
 
Welkom op Helpmij.nl.:)

Topics die in 2006 begonnen zijn, zijn allang niet actueel meer en mogen met rust gelaten worden.

slotje.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan