Plugins - Adobe Premiere

Status
Niet open voor verdere reacties.

hanuman

Gebruiker
Lid geworden
13 feb 2006
Berichten
6
Ik ben de trotste bezitter van een Matrox kaart en Ik zou jullie zo dankbaar zijn als je me aan plugins voor beeld effecten & transitions kunnen bezorgen ??

Dank bij voorbaat ....

Hanuman
 
Welkom bij helpmij.nl
Ik heb ze ook moeten kopen, dus..........................
Maar misschien is er een vrijgevige collega.
 
A.J. zei:
Welkom bij helpmij.nl
Ik heb ze ook moeten kopen, dus..........................
Maar misschien is er een vrijgevige collega.

Dankjewel, tja ik weet het wel maar als 15 jarige was het programma op zich al heel duur. Dus een beetje vanzelfsprekend dat ik de plug ins moeilijk kan bij kopen :) Het is gewoon vrij dringend was aan project bezig maar nu zoek ik echt mooie plug ins. Maar ik begrijp u reactie maar al te goed. Dus hoop ik dat er iemand heel vrijgevig wil zijn ...
 
Ik denk dat wanneer jij die Premiere gewoon bij Adobe volgens de regels gekocht hebt, dat je heus wel het een en ander kunt downloaden bij ze.
En dat is absoluut niet leeftijdsgebonden ;)
 
A.J. zei:
Ik denk dat wanneer jij die Premiere gewoon bij Adobe volgens de regels gekocht hebt, dat je heus wel het een en ander kunt downloaden bij ze.
En dat is absoluut niet leeftijdsgebonden ;)

Oké je hebt me, ik moet eerlijk toegeven niet alles is volgens de regels gegaan. Ik heb wel betaald voor de software maar niet aan Adobe dat was gewoon net iets te veel geld voor me. Achja wat doe je eraan... Zal ik maar blijven zoeken.
 
Ik denk ook dat je dat beter via mail kan oplossen, hier dient het forum niet voor. :)
Wel vraagje: Wat voor extra functionaliteit geven die plugins zoal?
 
Laatst bewerkt:
Berichten verwijderd die uitnodigen tot illegaal gebruik van software.
 
maestro12 zei:
Berichten verwijderd die uitnodigen tot illegaal gebruik van software.

Ja, maar ge had hoogstens wel mijn e-mail adres kunnen laten staan. Zo had ik tenminste nog verder geholpen kunnen worden hé! Schandalig hoeveel software kost!
 
hanuman zei:
Ja, maar ge had hoogstens wel mijn e-mail adres kunnen laten staan. Zo had ik tenminste nog verder geholpen kunnen worden hé! Schandalig hoeveel software kost!

Wel eens gerealiseerd hoe duur het is om deze software te ontwikkelen?
Ook ben je accord gegaan met de regels hier op dit Forum, dus dien je je daar ook aan te houden.
Ik had gehoopt dat er iemand was die de plug-ins niet meer gebruikt en ze wilde verkopen.
Al een op marktplaats.nl gekeken?
 
A.J. zei:
Wel eens gerealiseerd hoe duur het is om deze software te ontwikkelen?
Ook ben je accord gegaan met de regels hier op dit Forum, dus dien je je daar ook aan te houden.
Ik had gehoopt dat er iemand was die de plug-ins niet meer gebruikt en ze wilde verkopen.
Al een op marktplaats.nl gekeken?

A.J. het is nu toch wel algemeen geweten dat de meeste bedrijven u afzetten met hun software... En geef toe dat weinig mensen +/- €200 kunnen geven aan een pakketje software!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan