dvd problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wilie wortel

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2005
Berichten
431
Hallo mensen,

ik be nneiuwe op het gebied van dvd doawnloaden en branden en heb enkele vragen.
Ik dowanloden dvd films via torrent site en dan via het progr.abc bittorent.
nu heb 2 films gedownloaden waar een van alleen maar rar bestanden zijn die ik wil uit pakken met winrar geeft hij aan dat de bestanden incorupt zijn heb ik dan nog iets aan die bestanden of niet ??

de 2de film kan ik met media player 10 wel afspelen maar er onbreekt de ondertiteling van moet ik die apart dowanloaden de ondertiteling en hoe krijg ik die dan in de film??

en een andere vraag is waar kan ik het beste en makkleijkste films downloaden waar de ondertiteling en alls bijzit zodat ik ze maar op dvd kan branden??

Alvast bedankt
 
Kant-en-klare films met nederlandse ondertitels zal je heel waarschijnlijk zeer moeilijk vinden.
Ik download gewoon de .avi bestanden en zet dan met een programma zoals virtualdubmod er ondertitels op die ik van de site 'www.nlondertitels.com' haal.
Verdere uitleg over verschillende mogelijkheden van video met ondertiteling en dergelijk vind je op 'www.extradvd.nl'.

Joris,
 
misschien is het de concurentie maar kijk ook eens op

www.duken.nl

dvd handleidingen over ondertitels toevoegen enzo , in jip en janneke taal :D

erg handig , als je een makkelijk programmaatje wil trouwens

dan moet je avi2dvd hebben

hierin voer je , je film in , je avi bestand dus of wmv
en je ondertitelingsbestand , (moet je wel checken of de film synchroon loopt met de ondertiteling , dit doe je met subsync)
en dan druk je op werk invoegen en daar gaat ie ,
duurt wel 6 uurtjes ,

en dan heeft het programma je avi bestand gekoppeld aan de ondertiteling en er een vob bestand(het standaard bestand dat alle dvd spelers afspelen) van gemaakt.
dat vob bestanden brand je op een dvd met nero of een ander programma en dan heb je een dvd met ondertiteling gemaakt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan