Pinnacle studio 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nokkebrok

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2004
Berichten
44
Hallo,

Ik heb een Pentium(R) 4, CPU 2.53GHz
Kloksnelheid 2.53GHz en 1 GB aan geheugen.
Met een NVIDIA GeForce 6200, versie 8.1.9.8 (10-12-2005)
Pinnacle studio 10 met de nieuwe patch 10.5

Ik heb Pinnacle ook al aan de telefoon gehad maar hun kunnen me niet verder helpen vandaar mijn vraag maar hier.

Ik wil dus MPG video filmpje gaan bewerken in studio 10 maar het standaard filmpje wil helaas geen beeld geven... ja groene veldjes en alle andere filmpje die ik laad in pinnacle ook niet.
En in het rechter scherm krijg ik een blauw groot vraagteken.
Nu had ik dus pinnacle gebelt en die zeiden dat het aan mijn videokaart ligt.
Dus ik met driver cleaner Pro Edtion alles van de videokaart verwijderd van mijn pc.
Daarna de nieuwe driver (8.1.9.8) geinstalleerd... maar pinnacle blijft de zelfde "fout"geven.

Hebben jullie nog een tip voor mij??

Alvast bedankt.

Groetjes Nokkebrok.
 
Laatst bewerkt:
Ik vind de keuze om je vraag in het blauw te stellen niet echt een hele goeie, maar dit terzijde.

Rechtsonder in je taakbalk staat het Nvidia icoontje.
Rechtsklik daar eens op en ga naar kleurcorrecties.
Dan krijg je een schermpje waarin je linksboven het een en ander kunt instellen.
Oa. toepassen op alle kanalen ed.
Staat dat bij jou op Alle, of alleen bureaublad?
 
Ow oke ik wist niet dat evt. kleuren niet als gewoon fun gebruikt mogen worden... sorry.

Maar ik heb het na gekeken maar staat gewoon op ALL...
Dus daar ligt het helaas niet aan.

Nog meer tips??

Groetjes Nokkebrok.
 
Van mij mag je blauw gebruiken, ik kan het alleen erg slecht lezen en ik denk dat er best lui zijn die dan afhaken, dus je moet het zelf weten.

Je hebt voordat je de laatste drivers van Nvidia installeerde, eerst de oude verwijderd?
 
Oke, ik heb gelijk de kleur even aangepast..

Yeps ik heb alles verwijderd en nadat ik alles verwijderd had heb ik het proggie "driver cleaner Pro Edtion" gebruikt om de resten te verwijderen.
Dit als in veilige modus...
Daarna reboot en toen de nieuwe driver voor de videokaart geinstalleerd.

Groetjes Nokkebrok.
 
En wanneer je dat filmpje met Windows Mediaplayer afspeelt, wat gebeurd er dan?
 
Mmmmm.
Da's erg vreemd.
Als ze er bij Pinnacle ook iet uitkomen is wel maf.
Om er de videokaart de schuld van te geven is ook maf, want als die de schuldige zou zijn zou 'ie in WMP ook niet afspelen.
Alles van Pinnacle goed geinstalleerd? heeft 'ie ooit wel gewerkt? Alles goed geconfigureerd?
 
Ja daar zeg je idd wat... als hij afspeelbaar is in WMP dan lijkt mij de videokaart ook gewoon goed.

Pinnacle studio 10 heb ik pas nieuw... en vandaag toevallig opnieuw geinstalleerd omdat ik dacht dat het daar aan zou liggen.
En tijdens het installeren geen gekke dingen meegemaakt.
Ik heb echt geen idee meer waar het aan zou kunnen liggen... en ik vind het vreemd dat pinnacle de "schuld" geeft aan de videokaart, vind ik nl wel erg makkelijk.

Maar ik had gehoopt dat hier misschien iemand is die ook wel eens te maken gehad heeft met deze "fout" en mij dus kon helpen.

Groetjes Christa.
 
Hoe staan je instellingen van Studio 10?
Hoe importeer je dat filmpje?
Heb je er uberhaupt al eens iets mee kunnen afspelen?
 
Heb je toevallig meerdere mpeg-2 codecs geinstalleerd?
ffvfw of ffdshow ofzo...
Je kan met G-Spot codec information eens controleren welke splitters en codecs verantwoordelijk zijn voor het decomprimeren en demuxen van je mpg stream.

http://www.headbands.com/gspot/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan