submenu’s maken in Nero-vision.

Status
Niet open voor verdere reacties.

KAS

Gebruiker
Lid geworden
18 apr 2004
Berichten
154
Hallo,

Weet iemand (is het mogelijk?) hoe je een submenu kan maken in Nero-vision (Nero6).
Ik heb losse chapters gemaakt, en wil deze 16 chapters onder brengen onder één button.

M.vr.gr. kas.
 
Je kan enkel submenu's aangeven, als je de toegevoegde bestanden eerst in hoofdstukken verdeeld hebt.

Dus in Nero Vision Express zie je bij het toevoegen van de bestanden rechts de optie Hoofdstukken aanmaken....
nervis-hfstukkenaanm.gif


Dan kan je elk ingevoerd fragment apart nog eens in hoofdstukjes verdelen. Wil je dat een van je hoofstukken nog een stuk van het volgende filmpje bevat ofzo, dan zal je eerst titels moeten samenvoegen. Dit doe je door ze te selecteren en vervolgens het eerste blauwe knopje links te nemen.
nervis-combine.gif


Als het nog iets gecompliceerder moet kan je de Film maken...-knop gebruiken rechts, en daarna pas hoofdstukken aanmaken.

Dus je MOET hoofdstukken gemaakt hebben in dat eerste venster.
Als je daarna op volgende klikt, kom je in het MENU-venster.

Omdat je een van je toegevoegde filmpjes in hoofdstukken hebt verdeeld, zal dat toegevoegd filmpje bij in het keuzelijstje van de menu's staan. Dat zie je hier, er is de mogelijkheid voor mijn eerste filmpje ook nog een menu te maken, omdat ik daar hoofdstukken in gemaakt heb. Ik heb een submenu gemaakt!
nervis-menusel.gif


James :)
 
Aldoende leert men.
Leuk programma trouwens nerovision!

Bedankt voor je reaktie.

Groet,kas.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan