DVD niet te copieren ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

cort

Gebruiker
Lid geworden
24 nov 2002
Berichten
986
Ik probeer een dvd te copieren (weer zo'n rood-roze).Deze zijn niet te copieren met DVD-Shrink.
Daarom gebruik ik voor deze dvd's altijd DVD Fab Decrypter.Maar nu gaat het niet meer.Het progje copieert enkenl het eerste VOB bestand en dan stpot het.

Wie heeft hier ervaring mee?
Thanks
 
het gaat wel hoor maar moerlijk
neem anydvd de laaste versie waarschijnelijk heb je een dvd van sony pictures te paken :p
die gebruiken accross als beveiliging
 
virtuosa zei:
het gaat wel hoor maar moerlijk
neem anydvd de laaste versie waarschijnelijk heb je een dvd van sony pictures te paken :p
die gebruiken accross als beveiliging

Doet bij mij ook niet:confused:
 
welke film heb je dan?
anders googles op niet te bakupen film ;)
 
Toch wel...

Cort,
Ik neem aan dat het gaat over een kopie voor jezelf (regels forum). Je weet wel: je hebt een leuke DVD..Familie of vrienden willen dit lenen en je krijgt het vervolgens bekrast terug. Om dit te voorkomen wil je dus een kopie maken voor jezelf.
De rood-roze zijn beveiligd met ArCCos (als ik het goed heb).
Het is belangrijk dat je PC een CD of DVD niet gelijk gaat afspelen. Deze optie moet dus uitgeschakeld zijn in je apparatenbeheer. Is dat niet zo dan is de kans groot dat sommige bestanden gelijk in je register komen en dan heb je een probleem. Deze bestanden zijn wel te verwijderen (even googelen).
Gebruik je Win2K of XP dan heb je voor kopiëren het progje DVD43 nodig (even googelen, je vindt het wel).
Met andere OS is het moeilijk om een 100% perfecte (1:1) kopie te maken.
De enige mogelijkheid is om een kopie van de film met NL ondertiteling te maken. Zonder de extra’s, etc. Of (als je het leuk vindt)moet je film op 2 DVD’s zetten.
Dit lukt niet met Shrink en ook niet met de andere door jou genoemde progjes.
Wat wel werkt (ik heb 2 opties) is:
1- ANYDVD en Clone DVD2. Je moet wel bij ANYDVD de optie ‘Beveiliging gebaseerd op onleesbare sectoren’ aanvinken. Hierdoor wordt het moeilijk met Nero maar werkt wel met CloneDVD2. In CloneDVD haal je alles weg (wegvinken) behalve de hoofdfilm en het NL ondertiteling. Aanmaken bestand duurt ± 25 minuten en branden ± 12 minuten.
2- Je hebt DVDFab Platinum nodig. Van de 2 opties van dit progje moet je de Gold Mode gebruiken. Misschien werkt de Express Mode ook maar daar had ik geen geduld voor en heb dit na ½ uur gestopt. Met de Gold Mode heb je 2 mogelijkheden, beide werken. Of maak je een deel kopie (hoofdfilm en NL ondertiteling) of maak je een volledige kopie (1:1). Als je een volledige kopie gaat maken dan heb je wel ALLES (menu’s, extra’s, etc) maar… bestand is te groot en bestand wordt automatisch gesplitst in 2-en dus je hebt (brandt) op 2 DVD’s. De keuze is dus bij jou Branden gaat met Nero, als test heb ik Nero Recode gebruikt.
Ik hoop dat bovenstaande duidelijk is. Het werkt wel. Gezien de regels op het forum heb ik geen links geplaatst. Alle bovengenoemde programma’s zijn normaal te vinden op Google dus ze komen niet van warez sites. Bovendien je kampt met een zeer omstreden beveiliging. Succ6
 
Ik hoop dat Cort ook verder komt ;)
Graag gedaan, soms vind ik het leuk om e.e.a. uit te zoeken..:cool:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan