Clips "omgekeerd" afspelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Benno_13

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2005
Berichten
76
Hallo,

ik heb hier een vraagje over een effect bij Windows Movie Maker.:confused:
Ik ken de video-effecten al, en ik kan vertragen en versnellen. Maar nu wil ik graag een filmpje (clip) "omgekeerd" afspelen; voorbeeld: Een gebouw stort in, dan wil ik het filmpje omkeren, zodat het gebouw uit het puin weer omhoog komt.Snapt iemand wat ik bedoel??

Kan diegene me dan helpen!!!!

P.S. Kan ik dit effect ook krijgen, maar dan met andere "Movie Maker programma's"???

:eek: :eek: :eek:
 
Laatst bewerkt:
Hiero!

OK jammer dat er niemand een oplossing kon vinden, maar ik heb nu (na een tijdje :D) zelf een leuk programmaatje vinden. Het is een klein, freeware programmaatje en kan het perfect omkeren zonder geluid, maar dan wel als er geen codec in het bronbestand zit (DivX bijvoorbeeld) Je kan als er toch een codec inzit het bijvoorbeeld met Blaze Media Pro omzetten naar een codec-loze video die goed converteerd. Het word dan wel een ERG groot bestand wat eruit komt, maar ik vind dit nog altijd makkelijker dan met bijvoorbeeld Sony Vegas, waar ik zelf de knop er niet voor kan vinden :)

Adres:
http://www.xander.free.fr/info/Time_Reversal/

De website is in het Frans, maar als je op "Telecharger!" drukt kom je op de downloadpagina.

Cheers!

:thumb:


EDIT: Ik heb ook recentelijk ontdekt dat als je het niet erg vind om speciale video-editing programma's te intstaleren, je ook Sony Vegas Pro 8.0 kan gebruiken. Dit is gewoon als tip, als iemand het precies in alle details wil weten, kan je me een PM sturen. :)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan