MP3's ordenen voor I-tunes

Status
Niet open voor verdere reacties.

lexus

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2005
Berichten
34
Hoi,

sinds een jaar heb ik een Ipod. Ik heb mijn cd-collectie in Itunes goed geordend weten te houden door alleen complete cd's te importeren. Ik heb gemerkt dat het heel snel chaotisch wordt als de cd-namen niet kloppen. Ik werk bijna niet met afspeellijsten, ik blader altijd via de bibliotheek.
Nu heb ik het volgende probleem. Ik wil mp-3'tje die ik in het verleden heb gedownload toevoegen aan I-tunes, maar zonder dat het een chaos wordt. Het handigst leek mij om de gedownloade nummers, de orginele naam te laten houden, maar bij het album de naam download te geven. Dit zodat een duidelijk onderscheid is tussen gedownload en orgineel (er zullen namelijk ook veel dubbele nummers tussen zitten). Het gaat alleen wel om 10 gb aan mp-3. Weet iemand een programma, waarmee ik (het liefst automatisch) de albumnaam kan aanpassen?
Alvast bedankt.
 
Je kunt toch gewoon eerst alles wat je hebt gedownload in iTunes zetten, dan dat hele zooitje selecteren en dan met rechter muisknop via "Info tonen" gegevens invoeren (dus ook albumnaam)?? Of begrijp ik het verkeerd?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan