Buetooth dongle werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

fener33

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2004
Berichten
318
Ey beste mensen

Ik kreeg een paar dagen geleden telefoontje van een vriend die een dongle had gekocht, Hij zei tegen mij dat de dongle niet werkte.

Ik ging toen langs bij hem. en nam mijn laptop mee. Eerst verwijdere ik de software die hij had meegekregen en toen reboote ik. nadat ik dat had gedaan, deed ik de dongle in de usb poort en vreemd genoeg werd hij niet gedecteerd. Dus de melding niet hardware gedetecteerd kwam niet. Toen ik bij apparaatbeheer ging kijken stond er ook geen apparaat tussen met vraagteken/uitroepteken. Toen installeerde ik de software Bluesoleil, toen ik die had geinstalleerd en opstarte, plugde ik de dongle er opnieuw in. maar nogsteeds werd hij niet gedetecteerd. toen ging ik via google de nieuwste software binnenhalen. maar dat had ook niet geholpen. toen ik deze dongle uitprobeerd op mijn laptop werd hij ook niet gedecteerd, dus er kwam geen geluid dat er hardware werd gedecteerd,

Op de handleiding op de cd,

staat het merk Telepower bluetooth usb dongle BT-d001
 
de alle eerste keer werd hij gedecteerd en toen had hij er een liedje naar zijn mobiel mee gestuurd, toen haalde hij hem eruit en daarna nooit meer gewerkt, het lampje van de dongle gaat aan dus stroom krijgt hij
 
haal hem er eens uit start de pc opnieuw op doe hem er in wacht nix af en start hem weer opnieuw op hoe noemen we dat : Ruwe hardware vinden!
 
het ziet er naar uit dat er iets is doorgebrand ik durf dat niet met zekerheid te zeggen omdat ik dat ding niet ken!
 
bluetooth stick

Ik heb ook een bluetooth stick gekocht, hji is wel goed geinstalleerd, en ik kan ook bestanden vanaf de pc op mijn telefoon zetten, maar niet van mijn telefoon naar de pc. Volgens de "help" handleiding moet er ergens in een scherm de mappen van mijn telefoon komen te staan, maar dit kan ik nergens vinden...weet iemand een oplossing??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan