cannot render the file

Status
Niet open voor verdere reacties.

hangmat

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 mei 2001
Berichten
3.199
Ik heb een aantal filmpjes op mijn pc die ik niet kan afspelen. Het rare is dat ze van verschillende locaties afkomstig zijn, bijvoorbeeld van nu.nl, geenstijl.nl (okee, ik beken, ik kom ook op geenstijl) met allemaal dezelfde foutmelding: cannot render the file. Aangezien ze van verschillende locaties afkomen lijkt het me onwaarschijnlijk dat ze allemaal corrupt zijn. Het betrefft niet alleen nieuwe filmpjes, maar ook oude. Dit doet hij bij verschillende windows mediaplayers, waaronder mediaspeler classic. Ik heb ook het kazaa lite mega codec pack geinstalleerd, maar niets helpt. Wie weet raad?
 
Wat is surfende zag waren adviezen om DivX en VLC player te downloaden.
Kijk eens met Gspot wat voor een type bestand het eigenlijke is.
 
hangmat zei:
heb ook het kazaa lite mega codec pack geinstalleerd, maar niets helpt. Wie weet raad?

Beetje off topic vraag, maar sinds wanneer is het K-Lite codec pack van Kazaa?
On topic. Ik weet uit ervaring dat wanneer er meer dan 1 codec packs of andere combinaties zijn geinstalleerd, elkaar in de weg zitten.
M.a.w. de PC weet niet meer via welke codec iets moet lopen wanneer er meerdere van aanwezig zijn.
Mijn tip is om alle packs eraf te donderen en alleen WMP10 te laten staan.
 
Laatst bewerkt:
Zijn het altijd streaming filmpjes of?
Verder ga ik zoals vaker met A.J. akkoord.:cool:

James :)
 
Met mij hoef je ook niet accoord te gaan :D Ik heb, net zoals Hangmat, ook altijd gedacht dat het K-Lite pakket van KaZaa was :D
 
Elisa zei:
Met mij hoef je ook niet accoord te gaan :D Ik heb, net zoals Hangmat, ook altijd gedacht dat het K-Lite pakket van KaZaa was :D
Je kan gelijk hebben hoor, het zit inderdaad vast aan die P2P-programma's... maar nergens wordt er echt een verklaring voor die "k-lite" gegeven.... misschien toch "kazaa-lite"? Wie weet... :D

En akkoord gaan met jou is mijn levensstijl, daar moet ik je toch niet telkens op wijzen he:love: :love: :thumb:
 
Schiet mij maar weer lek

http://www.codecguide.com/download_other.htm

Wat heeft dit nu met KaZaa te maken ? Niks toch.

deze opent na het downloaden van het "goede" megapack.

Ben al vele sites tegen gekomen die doen alsof ze iets met deze codec packs te maken hebben, maar niets is minder waar.

Eric.
 
@ hangmat

Geef eens een link naar het filmpje, dan kan ik zien welke codec je moet hebben.

Eric.

P.S. ik gebruik ook alleen de alternatieve en WMP wil ik niet meer en heb ik ook niet nodig.
Die stomme Bill probeert mij over te halen XP te nemen door 10 niet voor 2000 uit te brengen.
Wie denkt hij dat hij is. Nog even en ik ga op Linux over.
 
Laatst bewerkt:
Kijk Eric, zo onstaat de verwarring ;)
Kijk maar bij beschrijving K-Lite.
Ik schiet je dus lek :p
 
Dus heeft Eric gelijk en maken de dames en heren van Kazaa en de firma K-Lite er een potje van. :D
Dus stop maar weer met schieten.
 
Sorry

Maar dat VNU er een potje van maakt kan ik niets aan doen.

Goede uitleg over FastTrack vind je op de site van K - Lite. (kazaa is een client voor fastrack)
http://www.filesharingguide.com/fasttrack.htm

Die maken er dus geen potje van, het zijn de visueel gehandicapten die er een potje van maken.

Eric.

P.S. Heb een abonnement op ComputerIdee (nog steeds). Daar staan heel vaak fouten in, dus dat ze bij VNU maar wat roepen is bekend.
 
Laatst bewerkt:
Mmmmmmmm, vandaar dat ze de VNU in de uitverkoop hebben gedaan.
 
Dank voor de vele reacties. Ik ga de andere codecs van Eric eens proberen. Natuurlijk hou ik jullie op de hoogte.
 
Het slimste is om met de standaard speler van Windows, dus Windows Mediaplayer te beginnen.
Mocht het dan niet werken, kun je op de Microsoft een codecpack daarvoor ophalen.
Wanneer het dan nog niet werkt haal je die er weer af en probeer je de pack van Eric.
Of dit hele verhaal andersom natuurlijk.
 
Onze Bill wil zelfs de beveiliging in de toekomst in de hardware zetten.

Nee ik vind hem niet aardig.

Volgens mij is dus het slimste alleen de alternatieve spelers te gebruiken.
Het scheelt een berg in ongewenste pop-up's en ander storende reclame. Alternatieve Quicktime en realplayer doen gewoon hun werk.

Bovendien gebruikt de kwal zijn WMP om mij naar een ander OS te duwen (bekend onder de naam Windows eXtra Problemen).

Eric.
 
Sommige films moeten in ander formaat omgezet worden om ze te kunnen afspelen. Zoek een goede converter.:love:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan