Dvd Editten

Status
Niet open voor verdere reacties.

sioux

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2001
Berichten
59
Ok ik heb een vraag. Ik heb als het goed is deze week een dvd binnen die uit 2 discs bestaat.Het gaat nu om het volgende: Ik wil graag de deleted scenes van de 2de disc in de hoofdfilm zetten.Ik weet dat de deleted scenes van goede kwaliteit zijn en dat er 2 scenes zijn die goed in de hoofdfilm te zetten zijn ( ik las dit op een forum waar deze film over ging).Ik wil dit graag omdat de deleted scenes 2 heel mooie zijn en dit de film net iets completer maakt ( het gaat hier om de film Rent).
Is er een programma wat ik kan aanschaffen om dit te doen en wat ook nog een beetje betaalbaar is.Het gaat dus om een orginele film en dit is voor eigen gebruik wil editen (het is dus een regio 1 film mocht dit uitmaken).Wie kan mijn helpen.

Groetjes Patrick
 
Afgezien dat je vast niet mag doen wat je wilt doen:
1 - Beide dvd's rippen
2 - Overzetten naar een avi met bijv xmpeg, kost je hooguit 1 dag aan encoden
3 - Met avisynth een mooi avisynth scriptje maken dat de scenes er terug in zet
3.5 - Nieuwe bitrate uitrekenen met bijv PowerBit
4 - Met QuEnc alles weer terug naar mpeg-2 zetten, kost je hooguit 1 dag aan encoden
5 - Met GUI_DVDAuthor weer een dvd van maken
6 - Bakken met je favo brandproggie
7 - Niet naar mij luisteren en ipv alle gratis software die ik noemde een programma zoeken die dit allemaal kan en veel geld uitgeven
8 - Je kan ook nog een DirectShow splitter zoeken voor vob bestanden, als dat bestaat kan je stap 2 overslaan

Dat is wat ik zou doen met alleen maar gratis programma's. Ben benieuwd of je iets kan vinden dat dit betaald doet
 
Laatst bewerkt:
Dank je

Dankje !! Programma`s komen me bekend voor .Maar iets anders , als ik bv de dvdtjes rip en dan de verschillende vob bestandjes hernoem en dus de nieuwe vob bestandjes er tussen zet en dan fik , of kan dit echt totaal niet en slaat dit nergens op :).
 
Laatst bewerkt:
Stel dat dat je zou lukken, wat mij al onmogelijk lijkt, hoe denk je dan alles op 1 dvd-r'tje te krijgen? Of heb je een double layer brander en heeft de schijf met de film nog zoveel ruimte over.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan