Films branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

tonvanleeuwen

Gebruiker
Lid geworden
24 jan 2001
Berichten
111
Ik gebruik daarvoor dvddecryptor, dvd2one en vervolgens copy2dvd. Dit geeft een mooi resultaat. De laatste tijd heb ik steeds meer uitval van de dvd schijfjes.Vroeger gebruikte ik philips en imation. Welk merk ik nu gebruik weet ik effe niet, heb ze niet bij de hand maar het lijkt me niet zo goed. Het rippen, omzetten en branden gaat goed. Echter als ik een film afspeel dan vind er nogal eens een versnippering van de digitalisering plaats. Het komt er op neer dat de digitalisering hapert en de dvd vast loopt. Vroeger brandde ik alles op rw schijven en dat ging goed. Kan iemand mij uitleggen wat goeie media is om films op te branden?
 
ik heb hetzelfde probleem , en ik zou het eigenlijk ook wel willen weten , ik brandde mn films vroeger op cd schijfjes van 800 mb , past er net op :thumb:

maar ik heb sinds kort een dvd brander , en idd heb ik hetzelfde probleem als ik ze afspeel
 
Oke, dan wachten we beide op antwoord.

Even ter aanvulling van mijn melding, dit probleem doet zich voor wanneer ik de film afspeel op mijn home theatre. Ook op een andere home theatre en ook een aparte dvd speler gebeurt exact hetzelfde. Daarmee kan ik concluderen dat het probleem op de dvd zit. Omdat ik dit soort problemen nooit had wanneer ik met RW DVD werkte vraag ik mij af waarom nu wel met DVD+r/DVD-r?
 
Ik brand al op 2x dus dat zou geen probleem moeten zijn. Lager kan ik niet. Ga het eens proberen te branden met andere programma's.

Ik laat het resultaat nog even weten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan