MP3´tjes in vastgestelde volgorde op DVD branden lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

kim123

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 feb 2006
Berichten
3
Ik wil graag een data DVD maken met een aantal (door mij in een bepaalde volgorde vastgestelde lijst) met MP3´tjes. Echter het lukt mij niet om de volgorde van die lijst zelf te bepalen bij een data DVD: de MP3´tjes worden door Nero door elkaar gegooid. Heeft iemand hier een oplossing voor?
 
Die worden automatisch weergegeven in alfabetische volgorde.
De enige oplossing is ze in cda branden : audio cd die in alle cd-spelers gespeeld kan worden.

Greetz : Jer:cool:en.
 
Volgens mij kan je ze in nero ook stuk voor stuk naar je brandscherm verslepen en zo dus de volgorde bepalen. Weet het echter niet zeker, het was voorheen wel zo.
 
Vergeet het maar, CDA is de enige mogelijkheid om ze in een vastgestelde volgorde te krijgen. Anders worden alle nummers worden altijd op een logische volgorde op de cd gezet, dus alfabetisch of numeriek.

Oplossing zit dus eventueel in het nummeren van de bestanden, zoals de foto's die je digitale camera maakt.
 
tuurlijk... gewoon je mp3's nummeren in de volgorde dat je ze wil horen...

let alleen op dat je #1 dan 0001, #2 dan 0002, enz... naamt en niet gewoon 1, 2, 3 enz... anders is de kans groot dat je eerst #1 hoort, dan #10, dan #11, enz..
#2 ga je dan pas horen als alle nummers voorbij zijn die met een 1 beginnen...

franco
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan