MP3-speler

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joren 007

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2004
Berichten
905
Hallo allemaal,

Als ik mijn MP3-speler in mijn computer doe, dan loopt hij helemaal vast. Hij geeft aan dat er nieuwe hardware is gevonden, maar hij installeert de drivers niet. Als hij erin zit, kan ik HELEMAAL NIKS meer doen. Alles loopt vast. Maar als ik mijn MP3-speler uit mn computer haal, loopt alles weer normaal. Op een andere computer, waar de drivers al geinstalleerd waren, doet hij het wel. Wat moet ik doen? Want ik ga vanavond op wintersport en ik wil nog graag een paar liedjes op mijn MP3-speler zetten!

Joren 007
 
Laatst bewerkt:
Misschien moet je eerst even alle software (drivers) van de mp3 speler eraf halen (echt alles) en dan opnieuw opstarten. daarna eerst de mp3 software installeren (drivers) en wanneer dat klaar is pas de mp3 speler erin steken. soms wil dat wel helpen. meestal detecteert windows de speler dan en kunnen de drivers automatisch geinstalleerd worden.
 
Ik gebruik XP, dus hij vindt de drivers automatisch. En daar gaat het verkeerd. Maar ik zal het toch even proberen.

Joren 007

PS: Met de Probleemoplosser is het ook niet gelukt.
 
Welk merk mp3-speler en geeft Apparaatbeheer uitroeptekens bij je USB-controllers?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan