foto's te groot voor emailverzending

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sophie.h

Gebruiker
Lid geworden
18 jan 2006
Berichten
111
foto's die ik van mijn digitale camera heb overgezet op mn pc zijn te groot voor verzending, ook als ik ze via de optie "verkleinen" verzend of per stuk. De foto's zijn jpeg en ongeveer 772 kB groot. Ik moet er veel verzenden en wil er geen uren mee bezig zijn. Hoe los ik dit het handigste op?

Sophie
 
Dank je voor je reactie, ik zal morgen even contact op nemen met Casema. Dit is echter niet iets waardoor ik ze direct kan versturen. De foto's hadden al een week geleden aangekomen moeten zijn, maar ik heb eerst lang zelf zitten klungelen. Weet je ook een instand oplossing?
 
Op zich is een grootte van 770kb nix te groot voor verzending. Dus feitelijk zou het probleemloos verstuurd moeten kunnen worden da's het rare. Wat ook nog een optie is: een foto niet als bijlkage versturen maar invoegen. Dat gaat als volgt:

Open een nieuw mail
Klik in je berichtruimte (waar je je text typt)
Kies nu niet voor invoegen>bijlage maar voor invoegen>afbeelding
Je foto komt nu niet aan een paperclipje te hangen maar als foto direct in je bericht.

Wellicht is dit iets wat werkt
 
Grote bestanden 'versturen' kun je doen met o.a.:

www.yousendit.com

Als het om een groot aantal foto's gaat, kun je ze inpakken in een zipje en dan met yousendit.com versturen. Maximale bestandsgrootte is 1 gig.:)
 
Laatst bewerkt:
Geprobeerd met 15 foto's tegelijk. Lukt niet. Toen maar 1 foto: deelt ie ook al op in 5 stukken. Die mail mail (aan mezelf geadresserd) komt niet terug.Ik had ook al moeite met het verzenden van gescande papieren: kwam in 90 stukken aan en dus onleesbaar. Kan het een instellingsfout op mijn pc zijn?
 
ikself zei:
Grote bestanden 'versturen' kun je doen met o.a.:

www.yousendit.com

Als het om een groot aantal foto's gaat, kun je ze inpakken in een zipje en dan met yousendit.com versturen. Maximale bestandsgroote is 1 gig.:)


ga ik proberen Ziet er goed uit. Bedankt! :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan