Krakend geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wilie wortel

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2005
Berichten
431
Hallo,

Ik heb sinds kort een brom in mijn luidsprekers van mijn tft scherm (medion) ik heb vanalles uitgeprobeerd maar het het blijft brommen ik heb wel gewoon overal geluid met muzien op msn op website.

Ik heb wel op de geluidskaart een t-stukje zitten waar een kabel naar de stereo toren loopt waar ik dan ook geen brom te horen is wat kan dat dan zijn ?

Ik heb wel mijn monitor met het geluid op de laptop aangesloten en daar heb ik geen brom in.

Alvast bedankt voor de reactie.

Groeten Willie
 
Wilie wortel zei:
Hallo,

Ik heb sinds kort een brom in mijn luidsprekers van mijn tft scherm (medion) ik heb vanalles uitgeprobeerd maar het het blijft brommen ik heb wel gewoon overal geluid met muzien op msn op website.

Ik heb wel op de geluidskaart een t-stukje zitten waar een kabel naar de stereo toren loopt waar ik dan ook geen brom te horen is wat kan dat dan zijn ?

Ik heb wel mijn monitor met het geluid op de laptop aangesloten en daar heb ik geen brom in.

Alvast bedankt voor de reactie.

Groeten Willie

probeer je microfoon eens op mute te zetten:)
 
hallo,
ik heb geen microffon op de pc aangesloten en die staat ook uit dus daar ligt het niet aan
 
dat bedoel ie niet ga naar configuratiescherm > geluiden en audioapparaten > bij volume klik je op de knop Geavanceerd > zie je het microfoon genaamd Mic staan? klik op dempen dan nu moet je geluid goed doen
 
dat heb ik ook gedaan en blijft het zelfde maar net is me opgevallen als ik de audio kabel van de pc loskoppel samen met de vga kabel hoor ik het bormmend geluid ook volgens mij is dat normaal want de muziek en alles doet het gewoon normaal.
 
ga naar configuratiescherm > geluiden en audioapparaten > bij luidsprekerinstellingen klik je op de knop geavanceerd > kies stereoluidsprekers in beeldscherm

niet goed start pc opnieuw is ie dan nu wel goed?
 
heb ik gedaan en het werkt niet en het is opeens zo gekomen maar het zal wel normaal zijn omdat ik als ik de monitor van de pc loskoppel dan hoor k het ook
 
Wilie wortel zei:
heb ik gedaan en het werkt niet en het is opeens zo gekomen maar het zal wel normaal zijn omdat ik als ik de monitor van de pc loskoppel dan hoor k het ook
als je de monitor van je pc loskoppelt hoor je het geluid ook brommen en als je de monitor uitschakelt(geluid losgekoppeld houden) en dan weer aanschakelt hoor je het dan ook?

heb je een hoofdtelefoon of een losse luidspreker op diezelfde pc waar het geluid van je monitor ging brommen aangesloten en gaat ie dan ook brommen?

zo nee bij allebei de vragen ga dan terug naar de winkel waar je die monitor hebt gekocht en leg het uit dat je luidsprekers brommen krijg je misschien wel een ander beeldscherm met luidsprekers ook goed toch
 
Laatst bewerkt:
ja dan hoor ik het ook brommem en ik heb de helpdsk gebeld en die zeiden dat het niet aan de monitor lag maar aan de pc
 
onzin naar de winkel ermee ik heb ook eens bij computerbedrijf gewerkt ja en een van mijn collega's zei ook aan de telefoon van ow ligt aan je compjuter kom maar maken we die pc aangekomen zonder luidsprekers pc doet het oke pc terug klant boos weer pc nakijken geen flauw idee zeggen ze weer terug weer klant boos en ga maar door doen kwam ik en zei wat is het probleem met die pc zegt collega ow de klant zegt dat het geluid gaat brommen maar hier bromt ie niet en die pc is hier al 3 keer geweest doen kwam het in me op zei ik heb je hun luidsprekers al geprobeerd zei ie ow ik ga klant nu ff bellen om luidsprekers en ja die bromt klant heefd andere luidsprekers van ons gehad en nu is klant blij

en de luidsprekers die brommen hebben we op een ander pc aangesloten en die deed het prima net als je bij je laptop deed
 
Laatst bewerkt:
ik ga woensdag wel naar de winkel maar ben alleen de kassabon kwijt dus zal waarschijnlijks dan niks worden en anders laat die speakers wel gewoon uitstaan is het ook opgelost.
 
oh deze klant had ook geen kassabon gewoon omwisselen eerst je pc laten nakijken zeg maar, geen probleem dan je beeldscherm meenemen en bromt ie dan vragen om ander luidsprekers te testen geen gebrom ander monitor zelfde type met luidsprekers, erbij blijven staan anders wisselen ze die misschien en zeggen ze als smoes dat ze die gemaakt hadden moet je meer gaan betalen
 
Laatst bewerkt:
ik ga woensdag de helpdesk bellen en vraag ik gewoon of ik hem kan opsturen of ik ga naar de aldi terug waar hij is gekocht.

maar bedankt voor uitleg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan