WMP pop-up

Status
Niet open voor verdere reacties.

HerrieM

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2004
Berichten
212
Weet iemand hoe je im Windows Media Player (versie 10) de pop-up uitschakelt. Het gaat om de pop-up die aan het begin van een nieuw liedje komt. Deze hieronder.
attachment.php
 

Bijlagen

  • WMPpopup.JPG
    WMPpopup.JPG
    62 KB · Weergaven: 46
Volgens mij zijn er twee regels die voor popups opgaan.
Eentje staat in de verkenner/extra/mapopties/weergave.
De andere kom ik zo vlug niet op.
Probeer eerst deze.
 
Ik heb geen oplossing gevonden, dus het enige zou zijn de minispeler modus via de Taakbalk uit te schakelen.

Als je dan het WMP venster minimaliseert, zit er wel een WMP-balkje in je taakbalk, maar zonder de functieknopjes.

Ben je wel van die pop up's af.
 
Elisa zei:
Volgens mij zijn er twee regels die voor popups opgaan.
Eentje staat in de verkenner/extra/mapopties/weergave.
De andere kom ik zo vlug niet op.
Probeer eerst deze.
Dit haalt jammer genoeg niets uit.
Boeing_737 zei:
Ik heb geen oplossing gevonden, dus het enige zou zijn de minispeler modus via de Taakbalk uit te schakelen.

Als je dan het WMP venster minimaliseert, zit er wel een WMP-balkje in je taakbalk, maar zonder de functieknopjes.

Ben je wel van die pop up's af.
Dit is een methode die werkt, maar jammer genoeg wel omslachtig. Ik zal het er mee moeten doen.
Toch bedankt voor het meedenken.
 
Geloof me, van die popup kun je af komen.
Als ik het tegenkom plaats ik het pad alsnog.
 
In de minispeler modus komt de titel e.d. van het nummer te voorschijn op sommige momenten (bij aanvang nummer en als je de muis op de minispeler zet), daar heb je geen invloed op. Ook niet met het uitzetten van pop ups en submenu's in het Startmenu en bij Mapopties.

Het Video- en visualisatievenster (Tekst op het afgebeelde scherm) kun je wél zelf regelen met de miniscule pijltjes, maar dat heeft niets te maken met dat songtitel venster.

Volgens mij houdt een keus voor de minispeler in dat je dat venstertje voor lief moet nemen. Misschien is er in het register iets aan te versleutelen, maar daar heb ik geen verstand van. :confused:
 
Als je op Helpmij op 'reageer op vraag' aan wilt klikken krijg je een popup 'antwoord'. Dat is hetzelfde type popup.
 
minispeler6wu.jpg


Wat opvalt is dat de functie van het omhoog schuivende venster met de songtitelgegevens hier niet wordt vermeld.
Maar ik heb het ook nergens anders kunnen vinden, op geen enkele Microsoft-site.

In de volledige modus van WMP10 kun je onder Beeld, Opties voor afspelen, drie dingen regelen: de afspeellijst tonen/verbergen, hetzelfde voor de mediagegevens (albumhoes b.v.) en voor de songtitels.
Als je de songtitels niet aanvinkt=niet laat tonen, heeft dat géén invloed op het schermpje in minispeler modus.

Nogmaals: het schermpje schuift omhoog zodra een nieuwe song begint én als je de muis over de minispeler beweegt (die "hover" gevoeligheid kun je in Tweak UI bijstellen).

En ook: het Video- en visualisatievenster is een éxtra functie.

Het uitzetten van alle mogelijke pop-up vensters in het Startmenu en in Mapopties heeft ook geen effect op het bewuste schermpje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan