mini disc

Status
Niet open voor verdere reacties.

lucmertens

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2000
Berichten
187
Kan ik ook mp3 's maken van mini disc muziek ? En heb ik daar een speciaal prog. voor nodig of hoe kan ik daar aan beginnen!!
 
Volgens mij is dat geen uitleg hoe je de muziek kan omzetten (ja ik heb de hele tekst gelezen) maar dat is een site die ze vergelijkt.

Het komt er op neer, dat een mp3 digitaal is, en een minidisc niet. Je moet dus een apparaat hebben dat die mididisc digitalizeerd. Je hebt radio's met usb ingang en minidisc ingang, misschien dat je ze ook nog eens kan overkoppieren. Je hebt apparaten die van CD minidiscs kunnen maken, misschien heb je wel een enkele die het ook andersom kan (met lege CD's natuurlijk) en dan stop je die cd's in je computer

Het is niet echt makkelijk
Niet aan te raden zomaar, of je moet er een apparaat voor hebben dat het kan.. Het kan gewoon onmogelijk zonder apparaat....
Succes
Lollige:confused:
 
Volgens mij kan het als je de minidisk aansluit op de microfoonaansluiting van je pc. Dan de minidisk afspelen en dit opnemen via bijvoorbeeld een waverecorder.
De geluidskwaliteit zal waarschijnlijk wel achteruit gaan.
 
dat is inderdaad ook nog mogelijk, en als je niet weet hoe, en je mp3speler of je computer heeft een microfoon, dan kan je ook nog eens die gewoon bij het apparaat houden ;-)

teminste, als je een krakerig liedje wilt krijgen dan..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan