Pc loop vast bij het openen van videobestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

bo0m

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2006
Berichten
4
Hey,

ik heb sinds kort een probleem met het afspelen van elk videobestand (.wmv .avi etc)
Als ik een bestand probeer af te spelen loopt mijn pc vast, het enige wat ik dan nog kan doen is resetten. Ik heb dit bij windows media player, realplayer, vlc media player en andere programma's.
Ik heb al geprobeerd of het aan de codecs oid ligt. Ik heb een trial van powerdvd 6.0 geprobeerd, maar hetzelfde resultaat:(.
Ik kan wel gewoon alle muziek bestanden afspelen zonder problemen, en games werken ook prima.
Ik hoop dat iemand me kan helpen, alvast bedankt...
 
Heb ik toevallig net vanmiddag gedaan :D
Ik had wel wat troep op mijn pc maar dat heb ik verwijderd, het probleem is er alleen nog wel.
Ik heb alleen weinig gedaan aan de 'vulnerabilities'. Had ik dat allemaal weg moeten werken ? (het was een flinke lijst).
Toch bedankt voor je tip.
 
Spybot zit bij hitmanpro, en die heb ik vanmiddag ook gedraaid, en ewido heeft alleen wat trackingcookies gevonden.

Moet de oorzaak van het probleem een virus of spyware oid zijn of heb je een ander idee?
 
bo0m zei:
Spybot zit bij hitmanpro, en die heb ik vanmiddag ook gedraaid, en ewido heeft alleen wat trackingcookies gevonden.

Moet de oorzaak van het probleem een virus of spyware oid zijn of heb je een ander idee?

Beter maar niet HM draien die kan wel eens de boel vernield hebben.
Beter nu een Herstel uitvoeren via je XP cd
 
ok thnx , zal ik morgen proberen

wat is er trouwens met HM aan de hand ?
 
Dan moet ik gaan zoeken via Nucia naar het goede antwoord.
Maar blijk steeds als men HM gedaaid heeft er soms onderdelen worden verwijderd
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan