Ondertiteling van TV serie zelf maken hoe?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jheroen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
30 nov 2001
Berichten
2.102
beste mensen

als je een tv serie hebt gedownload waar men engels spreekt, dan is er dus geen engelse ondertitelfile beschikbaar? voor het omzetten heb je die nodig als bron. is er een manier om dus uit een filmbestand bijvoorbeeld het audiospoor in te laden in een proggie wat vervolgens een ondertitelingfile creëert?
bvd!
 
Op jouw 2e vraag kan ik geen antwoord geven, op je eerste wel:
jazeker zijn er ook Nederlandse subs voor series. Het hangt er alleen vanaf welke serie. Niet voor alle series zijn de subs te vinden. Om welke serie gaat 't?
 
Pasja zei:
Op jouw 2e vraag kan ik geen antwoord geven, op je eerste wel:
jazeker zijn er ook Nederlandse subs voor series. Het hangt er alleen vanaf welke serie. Niet voor alle series zijn de subs te vinden. Om welke serie gaat 't?
ik was niet echt aan het zoeken maar meer hoe je het zelf kan doen :)
lost seizoen 2 afl 15 is al gepost maar zonder subs daarom....
 
misshcien kan je een keer zo'n bestand openen, volgens mij kan dat met kladblok, zo kan je het denk ik doen en dan als de goeie exentie opslaan:)
 
maar zelf heb ik het nog nooit gedaan hoor:p
maar misschienb kan het zo:rolleyes:
 
Eeen programma waar je het Engelse audiospoor in laadt en dat vervolgens automatisch een Nederlandse ondertitel genereert bestaat niet.... [zou wel mooi zijn!]

Met een programma als "subtitle workshop" kun je wel audio en video tegelijk afspelen en dan zelf de ondertiteling maken.... ook kun je met dit programma heel goed gedownloade subs synchroniseren en/of aanpassen........
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan