Itunes naar Ipod

Status
Niet open voor verdere reacties.

sander_rulez

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2003
Berichten
209
Ik heb een nieuwe ipod en nu heb ik itunes geinstalleerd, maar ik snap er echt helemaal niets van :S hoe krijg ik die nummers van mijn computer naar mijn ipod?:confused:
 
Wanneer jij je iPOD aansluit op je PC wordt 'ie als het goed is herkend en dan wijst de weg zich vanzelf, want dan is het bijvoorbeeld lijsten of nummers verslepen naar je iPOD.
andere instellingen ook mogelijk.
 
ik heb bij mijn ipod in itunes> bestand>map toevoegen/bestand invoegen gedaan
dan komt de map of bestand die je hebt aangeklikt in je bibliotheek te staan dan weer bestand> <jouwipodnaam> bijwerken

dan moet hij alles erop zetten:D
welke ipod heb je?? ik heb een video:love:
 
Het is gelukt :) bedankt... en ik heb een gewone ipod van de 4e generatie volgens mij... geen kleurenscherm, 20gb
 
Ik heb nu weer een probleem...

ik heb vanaf mijn eigen computer nummers op mijn ipod gezet. Nu wil ik de nummers die op de computer van mijn vader staan, ook bij de ipod opzetten. Maar nu lijkt het alsof alle nummers die erop staan dan verwijrerd worden...

Hoe kan ik de nummers gewoon erbij op zetten?
 
AAAAH! :mad: :mad:

ik heb nu dus toch geprobeerd de nummers erop te krijgen en nu heeft hij inderdaad zomaar ALLE nummers eraf gegooid!
 
je moet soziezo de optie automatisch updaten uitzetten dit kan je ergens onder opties doen en dan ipod,

ik heb gehoord dat je de bestanden die op je ipod staan ook ervanaf kan halen en dan op de pc kan zetten...

probeer maar
 
Nou nou,
ben jij er ook zo een met zo'n kort lontje?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan