Goedkope dvd+r's?

Status
Niet open voor verdere reacties.

janpiester

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2006
Berichten
71
Ik heb binnenkort bijna mijn 20 dvd'tjes op... en ik wil nieuwe kopen. goedkope dan, zoiets als phillips 100 dvd+r stuks 18 euro(heeft mijn vriend maar hij wil de site niet geven)... ik ken wel www.iwonatec.de die heeft 100 stuks dvd+r merk zoom 20 euro... maar ik weet echt niet hoe je moet betalen met uitbetaling... moet ik post sturen of zo? dat is de vraag niet.. me vraag is:

weet iemand een site voor goedkope dvd+r's?
 
Goedkoop kan ook uitpakken als duurkoop.
Probeer er eerst maar eens achter te komen of die goedkope DVD's wel goed branden en af te lezen zijn op je PC.
Anders zit je met 99 onbruikbare DVD's in je maag.
 
A.J. zei:
Goedkoop kan ook uitpakken als duurkoop.
Probeer er eerst maar eens achter te komen of die goedkope DVD's wel goed branden en af te lezen zijn op je PC.
Anders zit je met 99 onbruikbare DVD's in je maag.
jawel ik weet wel dat ze werken ik ahd eerst ook paar stukjes van zoom... maarre eigenlijk is mijn vraag om 100stuks dvd+r 18 euro van phillips te vragen, (heeft mijn vriend,) maar die site wil die gewoon neit zeggen, dus wil ik weten of er ook zulke 20 euro 100 stuks dvd+r's zsijn
 
Die zullen er vast zijn.
Heb je al eens op www.kieskeurig.nl gekeken?
Wel een beetje flauw van die vriend van je.
Weet je zeker dat het een vriend is?
 
Ik had laatst lekkere goedkope van de MediaMarkt. Bleek de 16 speed op het etiket toch echt 4 speed te zijn en de standalone speler van 2 kennissen waar ik films voor brand slikte ze niet. Lekker.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan