foutmelding bij de netwerk maken wizard

Status
Niet open voor verdere reacties.

bigfoot_kevin

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2005
Berichten
50
als ik de wizard uitvoer om een netwerk te maken(Configuratiescherm>Netwerkverbindingen>thuisnetwerk of een klein bedrijfsnetwerk installeren) krijg ik bij het 3de scherm de volgende melding:

enkele netwerkapparaten in deze computer zijn nog niet aangesloten. voordat u verder kunt gaan, dient u de hardware aan te sluiten of het selectievakje 'verbroken netwerkverbindingen negeren' in te schakelen.

alle snoertjes zijn goed en zitten goed in de pc en als ik het selectievakje 'verbroken netwerkverbindingen negeren' in schakel doet ie het ook niet.

weet iemand miss wat ik moet doen..?
 
het werkt niet:confused:

ik heb nu op 2 pc de wizard gedaan en hij zegt nu op deze pc (de ene met internet) een van de netwerk kabels is niet aangesloten.
maar ze zijn wel aangesloten:confused:
 
probeer het eens zonder netwerkbrug dan want in principe heb je dat niet nodig.
 
hoe zit pc 2 aangesloten op pc 1 .en welke kabel gebruik je.
 
ik weet het niet precies, maar ik heb er nu een hub ofzo tussen gezet en dan werkt het als een crossover??

maarjah ik kan bij pc 2 geen icoontje ofzo iets vinden van pc 1
en bij pc 1 staan er 2 lan of snelle internet verbindingen, heb nu niet meer het probleem dat er gezegd wordt dat een kabel niet aangesloten is, maar er gebeurd niets.
ik kan nu ook die 2 verbindingen op pc 1 niet meer verwijderen?:S
 
om een tweede pc op internet te krijgen,heb je een router nodig.of een tweede netwerkkaart in pc 1.nu heb je waarschijnlijk 2 pc,s op de hub en dat gaat niet werken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan