pdf in hotmail geeft foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

freb01

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2005
Berichten
9
Als ik een pdf-file verstuur naar een Hotmail account, dan kan de pdf-file niet geopend worden door de ontvanger of de ontvanger krijgt een foutmelding bij het openen of alleen een witte pagina. Ook als de ontvanger de pdf-file eerst opslaat en dan opent. Wie heeft hier een oplossing voor?
 
Laatst bewerkt:
Jij verstuurd en opend...................... Wie is er dan de ontvanger? Ik snap de vraag niet helemaal. :rolleyes:
 
Geen idee, ik snap nog steede de vraag niet. Wellicht kun je met wat meer details komen zodat er mogelijk een oplossing komt voor je probleem
 
Voor iemand die een beroep doet op de eventuele expertise van mogelijk hier aanwezige "experts" doe je niet veel moeite om je probleem uit leggen, laat staan je dankbaarheid te tonen. Maar ik kan me natuurlijk vergissen.
 
Zoals je ziet heb ik mijn vraag aangepast, misschien kan jij mij uitleggen wat je niet begrijpt, dan kan ik de vraag verder aanpassen:)
 
Laatst bewerkt:
Als ik een pdf-file verstuur naar een Hotmail account, dan kan de ontvanger de pdf-file niet openen, de ontvanger krijgt een foutmelding bij het openen of alleen een witte pagina. Ook als de ontvanger de pdf-file eerst opslaat en dan opent.

b.v. onderstaande foutmelding

Adobe Reader - Er is een onbekende token "5e98794.17" Gevonden.
 
Laatst bewerkt:
Kijk, hier kunnen we wat mee. :thumb:

Ik zou een andere pdf-reader proberen. Foxit is een lekkere.

Ik neem maar even aan dat jij als verzender het ding wel kunt bekijken?
 
Oké, het lijkt me sterk dat Hotmail hier de boosdoener is. Ik onderstreep Foxit nogmaals.
 
Ik heb Foxit getest, ik krijg geen foutmelding, maar van de pdf-file is alleen de laatste regel leesbaar.
Hotmail zal toch de boosdoener zijn:(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan