dvd met foutje kopieren

Status
Niet open voor verdere reacties.

henkerchief

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2006
Berichten
11
hallo, ik heb een dvd-rw met daar een stuk opgenomen tv op.
als ik deze wil rippen blijkt dat in het midden ongeveer een fout zit (gelijk welk programma ik ook gebruik om te rippen, hij blijftt steeds hierop vastlopen).
Bestaat er een programma om je dvd mee te bekijken en tijdens dit afspelen te rippen, zodanig dat je kan selecteren wat je wil rippen (zoals een soort rec-knop om iets op te nemen) en die bvb opslaat op harde schijf als avi of mpeg... Want gewoon afspelen lukt wel of grotendeels bij deze dvd.
Of bestaat er iets om een gehele dvd te kopieren op harde schijf en zo op een nieuw dvdtje te plaatsen (een image of hoe noemt dat)?

alvast bedankt
 
ik heb ook een dvd gehad die ik niet meer kon afspelen.
stond belangrijke data op.
er stond namelijk de geboorte van mijn zoon op.
dus ik baalde heel erg dat die dvd niet meer speelde.

echter toen kwam ik het programma isobuster op het spoor.
met dit programma kon ik grotendeels van mijn dvd redden zodat ik weer de dvd opnieuw kon branden.
misschien is het wat voor je
 
mm heb dat progje eens geinstalleerd en heb er een *.TAO mee gemaakt (blijkbaar kan je niet ISO of iets dergelijks installeren). Dus nu zit ik nog met het probleem om dat op een nieuw schijfje te krijgen. Met Nero gaat dit toch blijkbaar niet?
hoe wel?

tx
 
henkerchief zei:
mm heb dat progje eens geinstalleerd en heb er een *.TAO mee gemaakt (blijkbaar kan je niet ISO of iets dergelijks installeren). Dus nu zit ik nog met het probleem om dat op een nieuw schijfje te krijgen. Met Nero gaat dit toch blijkbaar niet?
hoe wel?

tx

moet ik even uitzoeken hoe ik dat deed.
het is alweer een tijdje geleden.
zal binnenkort het weer eens uitzoeken.
het is wel mogelijk want mij is het toendertijd ook gelukt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan