sommige filmpjes kan ik niet afspelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevin sk8erboy

Gebruiker
Lid geworden
26 jul 2004
Berichten
445
ik heb nu met tot nu toe 2 filmpjes al het zelfde probleem gehad. die filmpjes zouden het gewoon in windows media player moeten doen (versie 10), maar dat doet ie dus niet, hij zegt dat er een codec niet is geinstaleerd terwijl ik hem nu al wel een paar x geinstaleerd heb.
nou heb ik ook nog nero showtime, en als ik 1 van die filmpjes daar in ga afspelen, krijg ik alleen geluid en geen beeld, snap er niks meer van:confused: :confused:

kan iemand mij helpe?

mzzlss

kevin
 
die had ik volgens mij ook al eens geprobeert, maar doe t nog een keer.

mzzlss

kevin

ps. vie de fout melding werd ik door gestuurt naar een site waar ik de code kon downloaden die ik moest hebben volgens microsoft


edit::

is dit ook egt de versie voor mediplayer 10? want ik kan ergens kiezen wat ik er bij wil instaleren ofzo, en daar staat tussen: windowsmedia playe rclasic (1.6. nogwat)
 
Laatst bewerkt:
kevin sk8erboy zei:
die had ik volgens mij ook al eens geprobeert, maar doe t nog een keer.

mzzlss

kevin

ps. vie de fout melding werd ik door gestuurt naar een site waar ik de code kon downloaden die ik moest hebben volgens microsoft


edit::

is dit ook egt de versie voor mediplayer 10? want ik kan ergens kiezen wat ik er bij wil instaleren ofzo, en daar staat tussen: windowsmedia playe rclasic (1.6. nogwat)


Praat eens gewoon nederlands, man, je zit niet te sms'en:confused:

Ik zei ook dat je even uit moet kijken wat je installeerd, en het gaat gewoon over codecs, dat heeft op zich niets te maken, althans niet direct, met WMP10, die zij universeel.

En je kunt kiezen, later, of je alles wil laten afspelen door WMP10.
En dat tooltje, Gspot zit er ook in.
 
t werkt, thx:)

maar waarom comentaar op m'n taalgebruik? ik zie 1 woord wat "officieel" fout geschreven is, maar op de pc doe ik dat wel vaker. en verder mis 2 of 3 typ foutjes, nou en? het is toch leesbaar.

mzzlss

kevin
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan