Windows Media Player volledig scherm wordt niet meer volledig

Status
Niet open voor verdere reacties.

ingmar

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2001
Berichten
925
Ik heb weer een maf proleem met de Windows Media Player versie 10. Bij het afspelen in volledig scherm verdwenen opeens de afspeellijst en de schuifbalk onderin niet meer uit beeld. Je kunt die afspeellijst dan weliswaar nog wegklikken door rechtsboven op een pijl-icoontje te klikken, maar dat heeft dan weer als nadeel dat ie ook niet meer terugkomt als je je cursor even beweegt (en dat is vaak handig) – en de schuifbalk onderin blijft dan toch nog gewoon in beeld.

Een dag later kwam er nog het probleem bij dat als ik in niet-volledig scherm iets aan het afspelen was en even terug wou naar een internetsite (onderin klikken op site-iocoontje), de Player weigerde uit beeld te verwijnen, zodat ik hem elke keer met de hand moest minimaliseren.

Eerder heb ik dit probleem (uit de eerste alinea) opgelost door (Windows) Systeemherstel te doen, nu dacht ik het te kunnen oplossen door de Player maar te herinstalleren – maar dat werkt niet. En je zou toch ook denken dat er een simpeler oplossing moet zijn.

Weet iemand een elegantere oplossing dan d.m.v. Systeemherstel? Met 't veranderen van instellingen kan ik in ieder geval niet bereiken wat ik wil.

Bedankt alvast voor je antwoord,
groeten,

Ingmar
 
Bij het afspelen in volledig scherm, staat er rechtsboven een icoontje met een punaise in. Zorg dat deze niet ingeschakeld staat.

Ga naar extra >> opties en vervolgens tabblad prestaties.
Druk onderaan op geavanceerd.

Kijk of je instellingen overeen komen met deze screenshot:
wmp-video-adv-fullscr.gif


Als dat het probleem niet oplost, dan heb ik nog een laatste dinkie achter de hand, maar dat hou ik nog ff achter de hand zolang het niet nodig is. :D

James :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan