Helpmij.nl
Helpmij.nl
Helpmij.nl
Steun Helpmij.nl! Klik hier     Computerprobleem? Klik hier!

Weergeven resultaten 1 tot 18 van 18

Onderwerp: poptray (24 uur potbode)

Senior Member
    Vraag is opgelost

poptray (24 uur potbode)

In een computerblad werd “poptray”aangeraden. Hiermee kun je op de server je mail bekijken en eventueel verwijderen. Ook wordt een nieuwe e-mail op je scherm aangekondigd.
    Programma geïnstalleerd en gegevens ingevuld, zoals in mijn geval https://webmail.casema.nl. Op een klein venster kreeg ik de mededeling “socket error # 11004” Dit opgezocht in google en er wordt aangegeven een IP adres in te vullen. (Althans dat begrijp ik als leek) Gemaild met Casema. Antwoord: dit programma wordt door ons niet ondersteund”. Dat vind ik vreemd, want als ik het adres intik in de adresbalk van firefox kom ik in mijn mailbox. Houdt Casema dit bewust af, zonder dat expliciet aan te geven of moet ikzelf achter het IP-adres zien te komenzodat het wel werkt? Groet,
    Groet Bazar

Banned vanschagen's avatar
    Afstand tot server
    ±91 km
    ik werk al jaren met mailwasher,is het zelfde idee als wat jij zegt over poptray
    http://www.mailwasher.net/

Senior Member
    Bertus;

Dat klopt. Ik herinner mij dat; maar volgens mij gaf dat programma geen seintje als er een nieuw bericht was
    Groet Bazar

Afstand tot server
    ±91 km
    Quote Origineel gepost door Bazar
    Bertus;

Dat klopt. Ik herinner mij dat; maar volgens mij gaf dat programma geen seintje als er een nieuw bericht was
    ja wel hoor geeft melding bij nieuw bericht ,je kan zelfs het geluidje zelf instellen wat je wilt horen

Senior Member
    Bedankt. Ik ga dat installeren.
    Groet Bazar

Senior Member
    Bertus.

Ik wil nog even op jouw mailwasher ingaan. Ik hoop dat het na "sluiting" nog lukt. Bij installeren detecteerde het program nog twee oude hetnet adressen. Bergrijp ik niks van. Overigens zonder vebinding. Bovendien opent het programma in Outlook en ik wil Outlook expres. Kan nergens de mogelijkheid tot verandering vinden.
    Groet Bazar

Mega Senior Confictius's avatar
    Afstand tot server
    ±77 km
    Bij mijn Trust muis zit een progje "E-mail notification"

http://www.trust.com/service/downloa...12523&os=WINXP

Het kijkt om de zoveel tijd of er mail op je server staat en als dat zo is krijg je eeen melding in beeld. Bij mij gaat dan ook meen lampje in mn scrollwieltje knipperen. Het lijkt me sterk dat het niet werkt bij een andere mijs dan een Trust.

Succes

Senior Member
    Confictus.

Jij praat over een zeer koddig en wellicht geavanceerd programma. Ik wil mailwasher gelijkluidend installeren maar dat lukt niet. Bovendien begrijp ik er niets van dat nog steeds twee (overigens niet te openen) hetnet adressen op mijn pc staan.
    Groet Bazar

Afstand tot server
    ±77 km
    Waarschijnlijk blokkeerd HetNet de mailserver vanaf een andere verbinding dan die van hun. Dat doen wel meer providers om te zorgen dat ze aan je verdienen door je inbeltikken (bijv)

Senior Member
    Dat kan toch niet. Ik heb geen abonnement meer bij hetnet van KPN. Ik heb dat ook uitgeproberd door via de adresbalk via www.hetnet.nl in te loggen. Dat lukt evenmin.
    Groet Bazar

Afstand tot server
    ±77 km
    In dat geval kun je die 2 accounts in Outlook Express gewoon verwijderen. Extra>accounts>tabblad E-mail.

Senior Member
    Dat is juist het meest frappante. Mailwasher dedecteert beide en ze zijn reeds lange tijd geleden verwijderd en (ook nu na controle) staan er niet in. Maar nu blijft mijn vraag hangen hoe ik mailwasher dusdanig kan programmeren dat bij proces mail Outlook express wordt opgestart ipv outlook.
    Groet Bazar

Afstand tot server
    ±91 km
    ik zou het niet weten ik heb nooit wat veranderd in de instellingen ,enkel geluid voor binnenkomde mail

Senior Member
    Jammer! Bedankt voor je reactie.
    Groet Bazar

Mega Honourable Senior Member Jozo's avatar
    Afstand tot server
    ±151 km
    Quote Origineel gepost door Bazar
    Bertus.Bij installeren detecteerde het program nog twee oude hetnet adressen. Bergrijp ik niks van. Overigens zonder vebinding.
    Staat denk ik nog een oud mapje met de instellingen van mailwasher op je pc.
    Of heeft mailwasher nooit op je pc gestaan ?
    Laatst aangepast door Jozo : 11 maart 2006 om 14:01

Mega Honourable Senior Member Jozo's avatar
    Afstand tot server
    ±151 km
    Quote Origineel gepost door Jozo
    Staat denk ik nog een oud mapje met de instellingen van mailwasher op je pc.
    Of heeft mailwasher nooit op je pc gestaan ?
    Staat in het register, bij mij staat het hier:
    HKEY_USERS, S-1-5-21-343818398-861567501-725345543-1003\Software\FireTrust\MailWasher Pro\Prefs\accounts
    Laatst aangepast door Jozo : 11 maart 2006 om 14:03

Afstand tot server
    ±77 km
    OE opstarten ipv Outlook:

Start Mailwasher, ga naar tools>options. Naast de regel "launch email app after processing" klik je op [specify]. Kies hier voor OutlookExpress
    Bijgevoegde kleine afbeeldingen Bijgevoegde kleine afbeeldingen Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:  Clipboard03.gif‎
Bekeken: 33
Grootte:  63,9 KB  

Senior Member
    Confictius.

Knap; dat is het. Bedankt.
    Groet Bazar

19. Dit topic is automatisch gesloten omdat er sinds vier maanden niet meer op gereageerd is.

Indien gewenst kan de topicstarter een verzoek tot heropening indienen.

Berichtenregels

• U mag geen nieuwe vragen starten.
  • U mag niet reageren op berichten.
  • U mag geen bijlagen versturen.
  • U mag uw berichten niet bewerken.
  •  
Helpmij.nl
Helpmij.nl

Helpmij.nl en business

Partners
Sponsoren