Geen Playlist in BPM

Status
Niet open voor verdere reacties.

medak

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2005
Berichten
67
Sinds geruime tijd gebruik ik BPM zonder Problemen.
Na een fdisk heb ik alles terug geinstaleerd en in BPM zijn de Playlists niet zichtbaar meer, de muziek staat er ik kan ze spelen maar zien wat ik ga spelen zit er niet in kan iemand mij helpen? waarschijnlijk is het een setting van windows maar welke
 
Helaas

Op het BPM studio Forum weten ze ook geen raad de vraag is ndaar ook nog actief
 
medak zei:
Na een fdisk heb ik alles terug geinstaleerd en in BPM zijn de Playlists niet zichtbaar meer(...)waarschijnlijk is het een setting van windows maar welke
Je hebt Windows ook opnieuw geinstalleerd? Zijn je playlist-files dan niet gewist?
Heb al met de playlist-extensie een Zoek-opdracht gegeven?
Heeft jouw BPM Studio de playlist print functie? Zo ja, wat doet die?
Met welke interface wordt de playlist vorm gegeven, ingebouwd in BPM Studio of een "geleende" (Windows) functie?
Ik zou het anders ook niet weten, wacht dan op een deskundiger helper.
 
Bedankt voor je reactie. De windows is dezelfde legale versie die er voorheen op gestaan heeft. BPM is de legale versie die er opgestaan heeft. de playlists zijn gewoon de liedjes die je ophaald ik kan een lijst die gesaved was voordien gewoon ohalen en spelen ik kan echter niet zien wat ik speel of welk het volgende zal zijn. Mijn zoon zegt dat hij op het net ooit gelezen heeft hoe dit te verhelpen nu maar hopen dat we dat nog eens terugvinden.

Groetjes
 
BPM lijsten

Hallo

Ik ben ook een aantal jaren BPM gebruiker en kan je misschien helpen

Stel bij de instellingen van BPM steeds back-up map op een anderen schijf of partieti nooit dus op de c schijf.
Staat de back-up nog op je HD klik dan met de rechter muisknop op de plaats waar de lijsten komen en ga naar de optie back-up herstellen
Zoek nu de plaats en klik op OK je lijsten zullen weer terug komen Staat er niet meer op doe dan als volgt stel in BPm een nieuw Backup map in bv de D shijf
Maak nieuwe lijstnamen aan en kli onder op de knop + nummers toevoegen
Succes

DJ Indalo
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor uw reactie ik heb uw voorstel geprobeerd en geen verandering.
Wat wel geholpen heeft is een oudere versie 4.2 te instaleren en die doet het prima

groeten en bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan