mp3 op site zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

djsurgeles

Gebruiker
Lid geworden
17 sep 2004
Berichten
89
hallo ik ben dj surgeles en ik mocht van een beroemde dj jeff mills een mix maken voor op zijjn site nou ik heb de mix gemaakt en aan hem gegeven nou is het probleem hij wil hem als je op de link op zijn site naar mijn mixxie drukt dat ie gelijk laad maar het probleem is dat het geluidskwaliteit helemaal 3 keer nix is hoe kan je een geluidsbestand snel laden en het geluidskwaliteit verhogen zodat ie in 1 keer laad en ook nog redelijk goed geluid heeft?? mischien weet iemand een playertje ofzoo die de geluidskwaliteit verhoogt ofzoo
alvast bedankt
 
Jij gaat mij vertellen dat Jeff Mills dat niet weet?
Lijkt me een heel vaag verhaal.
Hoe groot is dat bestand?
Wat is de bitrate van dat bestand?
 
dan geloof je het niet maar ja hijs 60 mb mp3 en de bitrate weet ik niet en jeff zelf regelt het niet een chinees gassie die het doet voor ze site maar ja weet je iets of niet?
 
Luister eens, ik geloof jou wel, alleen niet dat Jeff Mills dat niet weet en dat 'ie dat overlaat aan een Chinees gassie(?)
Dat is een heel erg grote file, niet gebruikelijk.
Dan hangt het helemaal af bij wie hij die site heeft, dus hoeveel ruimte daarvoor is en hoe die site is opgebouwd.
 
ookwey maar dat chinese gassie is dus de site operator dus ja dus je weet zo efe niet wat ik er aan kan doen ja het is een mix van 32 minuten dus ja kijk zelf maar effe www.axisrecords.com daar komt ie te staan! groetjes
 
Ik zou even met die jongens van die maatschappij contact opnemen.
Ik heb zo'n flauw vermoeden dat ze zo'n groot bestand niet op die site gaan zetten, maar goed, het is altijd te proberen.
 
mp3 op site

ja heb ik ook gedaan ze proberen een oplosssing te vinden maar hij stond dus al op de site maar geluid was ku snap ie
 
Dat bedoel ik dus te zeggen.
De ruimte is beperkt, dus van jouw 256 Kbps maken ze misschien een heeeeeeeeeeeeele lage bitrate opm het er maar op te krijgen.
Dat is dus de reden dat wanneer je muziekjes op sites zet, je beter kunt kiezen voor een hoge kwaliteit kort liedje. Maar dat moet je helemaal zelf weten natuurlijk.
 
mp3 op site

ja indd dat is nou juist het probleem ja nou k hoor het wel als je wat weet
 
Er valt niets over te weten.
De baas van die site heeft maar x Mb ruimte voor een MP3.
Jij levert een bestand wat vele malen groter is dan die x Mb.
Dus de baas van die site verkleint hem door de bitrate aan te passen.
 
Kan die chinese kerel de mp3 niet bij in zijn flash opnemen? Heel de site is in flash. Dan laadt het spul gewoon wat langer. :) Maar kan hij misschien ondertussen zo'n voortgangsbalkje laten zien zodat je toch ziet dat de site aan het laden is.. :)

60mb zal nooit gaan denk ik. :)

James :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan