Van WMA naar MP3

Status
Niet open voor verdere reacties.

PJnijm

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 feb 2005
Berichten
2.021
Heb legaal een WMA bestand (muziek) gedownload en wil dit graag omzetten met een converter naar een MP3 bestand. Dit lukt echter niet omdat het bestand is gecodeerd.

Is er een programma om dit gecodeerde bestand om te zetten? Is protected with DMC. Er staat letterlijk dit:

The file 'D:\Muziek - MP 3\Raffaela_Right_Here_Right_Now_167728.WMA' is encrypted which dMC is not able to decode.
 
Laatst bewerkt:
Ben ik niet helemaal met je eens James. Wat je legaal binnen haalt moet voor eigen gebruik makkelijk te bewerken zijn. Maar goed ga kijken wat de beste link is.
 
Wat is de beste site (anders moet ik ze allemaal openen) en ik zie alleen maar trials. Bovendien werkt ie nog niet. Is protected with DMC.
 
Laatst bewerkt:
dMC decrypt?

Heb legaal een muziekstuk met als beveiligingscode dMC op WMA. Nu wil ik graag dit WMA stuk omzetten naar MP3. Normaal geen probleem met mijn program maar ik moet het eerst decypten.....
 
Ik weet niet wat dMC is. Is dat zo’n licentie?
Wat je kan proberen, als je Nero gebruikt: open bestand met Nero Wave Editor. Sla het bestand vervolgens op als CD kwaliteit.
 
Ik zal het eens proberen, maar het probleem is steeds die ie de licentie moet opvragen om het nummer te draaien. Ik kan het dus niet omzetten met bijvoorbeeld dBPower naar Mp3.

The file 'D:\Muziek - MP 3\Raffaela_Right_Here_Right_Now_167728.WMA' is encrypted which dMC is not able to decode.
 
muziek afspelen en tergelijke tijd opnemen met nero wave editor (moet je opname wel al wave of stereo wave instellen)
 
Hoi probeer het volgende tooltje eens

Hoi probeer het volgende tooltje eens

http://audacity.sourceforge.net/

Deze is gratis en je kunt er een wma mee omzetten naar mp3.Lukt dat niet stel heel recht op de werkbalk wave in speel de wma met bv de mediaplayer en neem het met audacity op
Als je klaar bent sla je opnamen op in mp3 dat lukt altijd

Succes DJ indalo
 
met dMC lukt dat dus niet ......ga straks ff kijken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan