Video ntsc naar dvd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nokkebrok

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2004
Berichten
44
Hallo,

Ik heb hier een videoband liggen maar dat is een ntsc versie.
Nu doe ik regelmatig video naar dvd zetten dus dat is geen probleem...
Maar nu kreeg ik van iemand deze videoband met de vraag zou jou dat lukken??
Nou nee dus.

Ik heb een videokaart van Hauppauge met het bij geleverde proggie Hauppauge wintv 32.
En naar mijn idee alle instellingen al door gelopen maar ik kan niks vinden dat ik hem van pal naar ntsc kan zetten.
Kan het zijn dat het dan aan mijn video zelf ligt... ik krijg zo nu en dan wel beeld door en als ik in het menu van de video wil dan kan ik daar in en dan hoor ik wél geluid van de video maar ja geen beeld omdat ik dan in het menu zit van de video.
En als ik weer uit het menu ga dan heb ik een klein beetje beeld (een vage foto om het zomaar te zeggen) maar geen geluid.
Ik snap er zelf niks meer van.

Hebben meer mensen hier ervaring mee??

Ik hoor graag van jullie.

Groetjes Nokkebrok.
 
als ik het goed begrijp het je dus die vhs-speler op je haupage kaartje aangesloten?
als je die speler op je tv aansluit, heb je dan wel beeld?
als niet dan lijkt het me lastig te worden
is het een tv kaart van haupage of een mpeg-2 kaartje?
bij de tv kaarten die ik gehad heb werd er tijdens de installatie mij gevraagd in welk land ik me bevond, misschien is het genoeg om dat op iets verenigd statens te zetten
 
Laatst bewerkt:
Hoi hoi,

Dank je wel voor je vlugge antwoord.
Ik zal idd eerst proberen als ik mijn video aansluit op de tv om te kijken of hij dan ook afspeelt.
En mocht dat wel lukken dan kan ik altijd de installatie over nieuw te doen en dan vs erin te zetten.
En het gaat om TV-Kaart van Hauppauge.

Groetjes Nokkebrok.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan