Echoën geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

jappertjeh

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2006
Berichten
432
Hoe kan ik geluid laten echoën als ik een voice-over maak, zodat het lijkt of iemand nadenkt? Speciaal programma'tje daarvoor?
 
Kun je misschien wat specifieker zijn?
Met welk programma ben je bezig?
Wat wil je precies?

Nb. Wanneer ik nadenk, is er geen echo waar te nemen, maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen.
 
Ik heb een film stil gemaakt met Dr. DivX, en daarna heb ik er een voice-over van gemaakt(De acteurs zeggen nu wat anders dan normaal). In een deel wil ik een man laten "nadenken" maar ik wil dat als je het filmpje kijkt, je hoort wat hij denkt. Dat hij nadenkt en het niet hardop zegt, wil ik dus duidelijk maken met die echo. Voorbeeld: een man zegt ik krijg nog 10 euro van je, de andere zegt ja, maar denkt: mooi niet. Als het in de film niet duidelijk is dat hij dat 2e denkt is het natuurlijk heel raar.
 
En jij spreekt die voice over zelf in?
Zou ik even Audacity downloaden en installeren.
Daar zit een erg fraaie effectsectie bij(alles helemaal gratis).
Daar kun je meest leuke, grappige, wonderlijke, foute, mooie etc etc etc effecten mee creeren.
 
Ok bedankt! Ik heb het gedownload en er een stuk gesproken tekst ingezet,alleen de effecten zijn niet aan te klikken... Wat doe ik nu nog fout?
 
Je selecteert het gedeelte wat je wilt laten " weergalmen", je gaat in de effectsectie naar delay en zoekt daar een "weergalm" naar keuze en voila.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan