media center

Status
Niet open voor verdere reacties.

pecoz

Gebruiker
Lid geworden
17 sep 2003
Berichten
182
hallo wij hebben op ons pc een multimedia center van intervideo nu wil het maar niet lukken om beeld te krijgen voor de rest doet alles het alleen het beeld is zwart.
wij hebben een videokaart van nvidia g-force ook die werkt goed volgens de pc,we hebben ook diverse drivers van het net gehaald maar zonder resultaat.we hebben alles volgens de instructie gedaan ook op de site van intervideo kwamen we niet verder, we weten nu niet meer wat we moeten doen.nu weten we ook dat windows een mediacenter heeft misschien dat die het wel doet weet iemand waar die vandaan kunnen halen (niet in de winkel) we hopen dat iemand ons kan helpen
 
daar wordt ik ook niet veel wijzer van sorry maar kan iemand me uitleggen wat een iso bestand is en hoe ik dit kan openen ? ik heb al power iso maar die kan het niet lezen ofzo ??? zie bijlage
 

Bijlagen

  • Herschaalde kopie van tekst.jpg
    Herschaalde kopie van tekst.jpg
    37,5 KB · Weergaven: 31
:confused:

Je had het over het instellen van de overlay, krijg je een goede uitleg die je niet snapt :confused: en nu begin je weer over een iso, en start er nog een over dit onderwerp.

Succes.
 
Power Iso opent het bij mij wel, dus is de Iso niet goed.

Maar wat heeft dat met Intervideo te maken???
 
sorry ik ben een beetje radeloos het gaat er om dat onze mediacenter het niet doet dus ik stel een vraag daar over .ik krijg daar een goed antwoord op alleen daar kwam ik niet echt verder mee.dus dacht ik ik haal op het net een media center van microsoft dit is deels gelukt het downloaden dan maar dat staat allemaal in iso files en van het een komt het ander sorry dat ik zo van de hak op de tak spring dit was niet mijn bedoeling
 
Die krijg je niet meer goed!!

Je kan proberen een andere te pakken te krijgen, of een orginele kopen,of?
 
ik denk dat ik dat maar doe wat er op het net staat is niet altijd goed dat blijkt maar weer
 
bas9 zei:
open hem eens met isobuster en probeer hem daarna te branden

Ha, ha, ha, een avi of mpeg branden doe toch op een andere manier.:eek:

Het is, op een niet zo'n nette manier, gedownload spul, en vaak wordt de extensie veranderd, vinden ze leuk,:confused: , dan blijkt het gewoon een slecht pron filmpje te zijn, te zien in de heather.:evil:

Hoe ik dat weet, toeval.:D weet er verder niets van.
 
ok lange pier je heb gelijk die troep hoef ik niet meer ik ben nog maar eens naar die site geweest van nvidia en heb daar een aantal drivers gedownload maar zonder succes ik heb nog steeds zwart beeld heb je misschien nog een suggestie ?
 
ok ik heb alles gedaan wat daar stond maar ik heb nog steeds zwart beeld ik weet niet of je bekent bent met het intervideo home theater want daar gaat het hier over ik krijg nu dit in beeld als ik kanaaloverzicht aan klik
 

Bijlagen

  • intervideohome theater.jpg
    intervideohome theater.jpg
    87,2 KB · Weergaven: 31
Nee, ik ken dit programma niet, maar het heeft wel te maken met de overlay, zit er geen test tool bij om alle instellingen na te kunnen lopen?
 
nee niet dat ik weet ik ga nog even kjiken op de site van intervideo misschien dat daar wel een upgrade staat
 
dat mag je even uitleggen dit gaat me net iets te ver
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan